جاباما
۱۲۹۱۲۶۹
۹۴۰
۹۴۰
پ

شجاعی: وقفه‌های بازی عصبی‌مان کرده بود

کاپیتان تیم فوتبال هوادار گفت: وقفه در بازی به نوعی شد که بازیکنان ما عصبی شدند.

فارس: کاپیتان تیم فوتبال هوادار گفت: وقفه در بازی به نوعی شد که بازیکنان ما عصبی شدند.

شجاعی: وقفه‌های بازی عصبی‌مان کرده بود

مسعود شجاعی پس از شکست مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: من هفته گذشته در بازی جام حذفی هم گفتم مس رفسنجان تیم بسیار خوبی دارد. ما هم امروز بازی خوبی را ارائه دادیم اما فکر می‌کنم روز خوبی برای ما نبود. در ابتدای نیمه اول موقعیت خوبی داشتیم ولی از آن استفاده نکردیم و بعد از آن هم فکر می‌کنم ۱۰ دقیقه فوتبال بازی نکردیم. چرا که بازی همش در وقفه بود. این نوع فوتبال بازی کردن خوب نیست و امیدوارم کارشناسان داوری بتوانند بهتر قضاوت کنند. 

وی افزود: وقفه و فشار بازی باعث شد تا من به داور بازی اعتراض کنم. داور مسابقات سوتی علیه تیم ما نزد اما وقفه در بازی به نوعی شد که بازیکنان ما عصبی شدند. بالاخره تیم ما عقب بود و نیاز داشتیم که بازی در جریان باشد و بتوانیم از زمین خودمان بازی سازی کنیم اما وقفه‌های کوچک و اعتراض‌های کنار زمین باعث می‌شد بازی ۵ دقیقه متوقف شود. این موضوع به ضرر ما بود که باعث شد من و بازیکنان هوادار عصبی شویم. 

کاپیتان تیم فوتبال هوادار گفت: من تا وارد زمین شدم خطایی روی من انجام دادند که خیلی خطرناک بود. من نمی‌گویم از قصد بود اما لحظه ای احساس کردم مچ پایم می‌شکند اما وقتی از جایم بلند شدم داور خیلی ریلکس به من گفت خطا گرفتم! خطا خیلی شدید بود اما به سادگی از کنارش گذشتند. همین موضوعات هم باعث شد تا عصبی شویم. داور بازی قاضی میدان است و باید خیلی بهتر از این‌ها قضاوت می‌کرد. شانس بد ما هم کمک داور مصدوم شد و تا داور جهار جای او را بگیرد وقفه ایجاد شد. انگار همه چیز دست به دست هم داده بود که ما امروز شکست بخوریم.

شجاعی در پایان خاطر نشان کرد: من درون زمین بودم و به جرأت می‌توانم بگویم از ۴۵ دقیقه تنها ۱۰ دقیقه فوتبال بازی کردیم. کنار زمین هم به من گفتند مدیر رسانه‌ای تیم خیلی اعتراض می‌کند. من گفتم با او صحبت می‌کنم ولی نه داوران و نه ناظر بازی رفتار خوبی را با نیمکت ما نداشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج