۱۲۹۱۴۶۱
۲۰۹۷
۲۰۹۷
پ

رویانیان: از تماس با فتح‌الله‌زاده منصرف شدم

مدیرعامل اسبق پرسپولیس مدعی است شرایط این روزهای فتح الله‌زاده را درک می‌کند و امیدوار است شرایطی فراهم شود تا مشکلات آبی‌ها نیز برطرف شود.

ورزش سه: محمد رویانیان که در دوره مدیریت خود در پرسپولیس علیرغم هزینه‌هایی که داشت در مقطعی با مشکلات مالی بابت پرداخت مطالبات مانوئل ژوزه نیز مواجه شده بود، مدعی است که حال این روزهای علی فتح الله زاده مدیرعامل کنونی استقلال را که درگیر پرداختی مطالبات استراماچونی شده است را درک می‌کند. او در ابتدا با اشاره به روند موفقیت آمیز پرسپولیس طی دو دیدار اخیر گفت: دو بازی اخیر نمایش قدرتمندانه‌ و موفقی از پرسپولیس شاهد بودیم که هواداران انتظار آن را می‌کشیدند.

وی ادامه داد: ما منتظریم پرسپولیس قهرمان بشود. صد درصد شرایط پرسپولیس از رقبایش بهتر است. یحیی چند سالی است که زحمت کشیده و تحت فشار است. اما مطمئنا او هم تجربه و هم توان کیفی لازم را برای موفقیت پرسپولیس دارد. در مجموع یحیی گل‌محمدی خیلی خوب و بی‌حاشیه است و قطعا بار دیگر قادر خواهد بود هواداران پرسپولیس را خوشحال کند.

رویانیان با انتقاد از نحوه معرفی معرفی گزینه‌های داخلی هدایت تیم ملی گفت: متاسفانه کار خوبی در خصوص گزینه‌های داخلی  نشد و شان مربیان ایرانی زیر سوال رفت. این کار اصلا خوب نبود. به مربیان خوب ما لطمه وارد کرد. این رفتار بازی بدی بود. برخی از ملاک‌ها در نظر گرفته نشد. باید این موضوع را در نظر گرفت که در خصوص تیم ملی و پرچم ایران صحبت می‌شود و باید با احترام و وسواس لازم با این موضوع برخورد کرد.

رویانیان: از تماس با فتح‌الله‌زاده منصرف شدم

مدیرعامل سابق پرسپولیس گفت: به هر شکل مربیان ما، یحیی گل محمدی، امیر قلعه‌نویی و اکثر مربیان ما یا افرادی مثل مایلی‌کهن یا کسانی که در تیم ملی زحمت کشیدند، سرمایه فوتبال هستند و باید ارزش آنها حفظ شود. بعضی گزینه‌های داخلی را فدراسیون با این کارش سوزاند. مربیان داخلی شناخته شده، با رزومه کاری و شیوه مربیگری مشخص هستند اما این کار فدراسیون رضایتبخش و به عقیده من درست نبود.

رویانیان در واکنش به اینکه در شرایط کنونی گزینه داخلی یا خارجی کدامیک برای تیم ملی موثر خواهند بود گفت: خودم از خارجی‌ها لطمه خوردم و خیری از آنها ندیدم. ای کاش می‌توانستیم روی مربیان داخلی سرمایه‌گذاری و امکانات لازم را برای آنها فراهم کنیم تا در چنین مواقعی از آنها استفاده کنیم. ابتدا باید زیرساخت‌ها و شرایط لازم را فراهم کنیم. ما از بزرگترین مولفه یعنی استعداد همیشه برخوردار بوده‌ایم و نمونه آن حضور پرتعداد بازیکنان لژیونر و موفق در خارج از ایران است. اما زیرساخت همیشه با مشکل مواجه بوده و در چنین شرایطی حضور مربیان خارجی نیز تاثیر چندانی نخواهد داشت و مقطعی خواهد بود.

وی درباره ناراحتی مدیرعامل استقلال و مشکلاتی که وی اکنون دنبال می‌کند گفت: برنامه آقای فتح الله‌زاده را دیدم و می‌خواستم با او تماس بگیرم اما وقتی او را اینقدر عصبانی دیدم از تماس منصرف شدم. هیچ وقت آقای فتح الله زاده را تا این حد ناراحت ندیده بودم حتما فشار روانی زیادی را تحمل می کند. به زودی با او تماس می گیرم و به او دلداری می‌دهم. باید در چنین شرایطی کمک کرد. استقلال و پرسپولیس نمادهای این کشور در بحث ورزش و اجتماعی هستند و نباید به این دو تیم آسیب وارد شود.

رویانیان: از تماس با فتح‌الله‌زاده منصرف شدم

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج