اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۹۲۴۱۷
۲۸۵۳
۲۸۵۳
پ

گل‌محمدی پیگیر وضعیت ستاره تراکتور

کاپیتان تراکتور با مهار پنالتی مهدی ترابی در دیدار رفت عامل مهم پیروزی بزرگ این تیم در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس بود.

خبرورزشی: در آستانه دیدار دو تیم تراکتور و پرسپولیس خبر رسید؛ محمدرضا اخباری مصدوم شده است. دو روز پیش از بازی با پرسپولیس و در تمرین مقابل هواداران پرشور تبریزی، اخباری برای دقایقی از تمرین خارج شد و در حالی که از پای چپ خود احساس درد می‌کرد، به سراغ کادرپزشکی رفت.

کادر پزشکی تراکتور نیز پای اخباری را به صورت کامل باندپیچی کرد و این در حالی بود که درد در صورت گلر سرخپوشان به وضوح قابل مشاهده بود. او بعد از این مداوا هم به تمرین برگشت و اگرچه شاید نمی‌توانست با پای چپ به توپ ضربه درستی بزند اما تا پایان در تمرین ماند.

هر چند در ادامه گفته شد آسیب‌دیدگی گلر شماره یک قرمزهای تبریزی چندان جدی نیست و او مشکلی برای بازی پرسپولیس نخواهد داشت و در مقابل مهاجمان پرسپولیس در درون دروازه قرار خواهد گرفت اما شنیدیم یحیی گل محمدی پیگیر وضعیت محمدرضا اخباری بوده است.

محمدرضا اخباری این فصل با ۱۰ کلین‌شیت (پیش از دیدار با پرسپولیس)  چهره درخشان تیم تراکتور بوده و به نتایج مثبت چند هفته اخیر تیم تراکتور نیز کمک کرده است. نکته جالب آن که محمدرضا اخباری ستاره و کاپیتان تراکتور تبریز قرار بود فصل گذشته پرسپولیسی شود!

لطفا تعجب نکنید! فصل گذشته باشگاه پرسپولیس بعد از جدایی رادوشوویچ، دروازه‌بان کروات خود به دنبال جذب یک دروازه‌بان جدید بود تا خط دروازه تیم خود را تقویت کند. در همان مقطع گفته شد محمدرضا اخباری، دروازه‌بان تیم تراکتور مدنظر گل محمدی است و او خواهان جذب این بازیکن شده است.  موضوعی که هرگز به واقعیت نپیوست تا این گلر خوش اخلاق در تراکتور بماند و حالا یکی از بهترین فصول خودش را سپری کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج