۱۲۹۳۲۷۲
۱۴۸۸
۱۴۸۸
پ

لشگر زخمی پاریسی‌ها در آلیانس‌آره‌نا

بایرن به لطف نتیجه دیدار رفت می‌تواند فینال زودرس لیگ قهرمانان را به سود خود به پایان ببرد.

ایسنا: ۹۰ دقیقه‌ای که می‌تواند تعیین کند کریستوف گالتیه در پاری‌سن‌ژرمن بماند یا برود،. چهارشنبه‌شب از راه خواهد رسید. دیدار سختی در انتظار مردان پاریسی است چون باید با بایرن‌مونیخ در دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا روبه‌رو شوند.

یک گل زیبا از کینگزلی کومان، بازیکن سابق پاری‌سن‌ژرمن، کافی بود تا باواریایی‌ها به پیروزی یک بر صفر در بازی رفت - که سه هفته پیش برگزار شد - برسند و حالا یک گام تا رسیدن به جمع هشت تیم برتر فصل جاری لیگ قهرمانان راه دارند. البته پاری‌سن‌ژرمن در دقیقه ۸۳ پس از ایجاد موقعیت‌های فراوان توسط ام‌باپه به گل رسید اما پس از بررسی این گل توسط VAR مشخص شد که نونو مندس هنگام فرار از پشت مدافع بایرن در موقعیت آفساید قرار داشته تا این گل مردود شود. در ادامه اخراج بنژامن پاوار در دقیقه ۱+۹۰ هم نتوانست به پاری‌سن ژرمن برای رسیدن به گل تساوی کمک کند.

همه چیز برابر

دو تیم تاکنون دوازده بار برابر هم به میدان رفتند که شش برد برای پاریسی‌ها و شش برد برای بایرن‌مونیخ ثبت شده است. دو تیم در مهم‌ترین بازی خودشان در فینال لیگ قهرمانان برابر هم به میدان رفتند که بایرن‌مونیخ توانست برنده شود و جام قهرمانی را به دست بیاورد.

بایرن‌مونیخ هفت بازی خود را در این فصل با برد به پایان رسانده است و ۱۹ گل زده و تنها دو گل خورده در کارنامه دارد. علاوه بر این، از فصل ۲۰۱۱-۲۰۱۰، بایرن هر وقت بازی رفت را برده، از لیگ قهرمانان حذف نشده است. ۱۵ بازی از ۱۷ بازی اخیر اروپایی آنها در آلیانس‌آره‌نا با پیروزی به پایان رسیده است. بایرن در بازی‌های مرحله گروهی امسال مقابل بارسلونا، اینتر و ویکتوریاپلژن به سه برد با سه کلین‌شیت رسید.

بازی برابر پاری‌سن‌ژرمن همیشه برای باواریایی‌ها دشوار بوده است. از بین تیم‌هایی که بیش از ۱۰ بار برابر بایرن‌مونیخ قرار گرفته‌اند، پاری‌سن‌ژرمن با درصد برد ۵۵ درصد بیشترین درصد برد را داشته است.

پاری‌سن‌ژرمن در ۳۳ بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان تنها در دو بازی موفق به گلزنی نشده و آن دو بازی هم برابر همین تیم بایرن‌مونیخ بوده است.

هفته خوش سوپراستار

کیلیان ام‌باپه با گلی که در دیدار برابر نانت به ثمر رساند به بهترین گلزن تاریخ باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تبدیل شد تا با روحیه‌ای خوب به استقبال بازی با بایرن‌مونیخ برود. فوق ستاره فرانسوی شمار گل‌هایش با پیراهن پاری‌سن‌ژرمن در رقابت‌های مختلف را به عدد ۲۰۱ رساند تا به بهترین گلزن تاریخ این باشگاه تبدیل شود. پیش از این ادینسون کاوانی با ۲۰۰ گل، بهترین گلزن تاریخ باشگاه پاری‌سن‌ژرمن بود اما ام‌باپه توانست این رکورد را بهبود بخشد و به‌تنهایی به بهترین گلزن تاریخ باشگاه پاریسی تبدیل شود.

ام‌باپه در دیدار رفت نیز دو گل به ثمر رساند که هر دو گل مردود اعلام شد و باید دید او می‌تواند در دیدار برگشت در نبود نیمار آسیب‌دیده در گلزنی موفق باشد یا خیر.

غایب بزرگ

لشگر زخمی پاریسی‌ها در آلیانس‌آره‌نا

نیمار در پاری‌سن‌ژرمن همواره با مشکل بزرگی به نام آسیب‌دیدگی مواجه بوده و به همین خاطر بازی‌های زیادی را از دست داده است. او از سال ۲۰۱۷ در تیم پاریسی بازی می‌کند و بسیاری از دیدارها را از دست داده است. اکنون نیز اعلام شد که این بازیکن نه‌تنها این دیدار که کل فصل را به دلیل مصدومیت از دست خواهد داد. این برای نخستین بار نیست که نیمار چنین مصدومیتی را تجربه می‌کند و به نظر می‌رسد که آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا به پاشنه آشیل این بازیکن تبدیل شده است.

روزنامه اکیپ نوشت که دیدار برابر بایرن‌مونیخ آخرین فرصت گالتیه است و چنانچه این تیم نتواند راهی دور یک‌چهارم نهایی شود او به طور قطع اخراج خواهد شد.

تاتنهام-میلان

تاتنهام که در سن‌سیرو به مصاف میلان رفت و با یک گل شکست خورد، در بازی برگشت در لندن کار سختی پیش رو دارد.

پس از یک پیروزی در ابتدای سال، میلان دو بار به تساوی دست یافت و سه شکست متوالی ازجمله چهار بر صفر مقابل لاتزیو و پنج بر دو برابر ساسولو متحمل شد. در سوپرکاپ ایتالیا نیز با سه گل برابر همشهری‌اش، اینتر، باخت و داربی لیگ را نیز باز هم به اینتر باخت تا در عرض کمتر از یک ماه دو بار در داربی شکست بخورد ولی برد در دیدار رفت برابر تاتنهام تا حدودی دردهای این تیم را التیام بخشیده است.

تاتنهام نیز در شرایط خوبی قرار ندارد و با یک بازی بیشتر نسبت به لیورپول در رده چهارم لیگ برتر قرار دارد. بعد از برتری برابر سیتی این تیم در دیداری خارج از خانه به لسترسیتی باخت. در ادامه از جام حذفی هم کنار رفت و هفته قبل برابر ولورهمپتون نیز شکست خورد.

لندنی‌ها یک سرمربی کارکشته ایتالیایی را روی نیمکت خود دارند که شناخت زیادی از تیم میلان دارد و این می‌تواند به هری کین و تیمش در این دیدار کمک کند.

آنتونیو کونته، قبل از حضور در تاتنهام، دو سال سرمربی اینتر بود. در این مدت تیم‌های او از پنج بازی مقابل قرمزها چهار برد، از جمله برد در مرحله یک‌چهارم نهایی کوپاایتالیا را تجربه کرده‌اند و این نشان می‌دهد کونته به‌خوبی راه بردن میلان را بلد است.

تاتنهام در قرن بیست‌ویکم تنها دو بازی رسمی با میلان انجام داده که در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۱۱-۲۰۱۰ بوده است که در نهایت تاتنهام موفق به صعود شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج