۱۲۹۴۹۰۴
۵۱۷۴
۵۱۷۴
پ

تمجید جالب رسانه عربستانی از مهدی طارمی

وب سایت کووورة در گزارشی به پیش بازی دیدار اینتر و پورتو پرداخته و از امیدهای تیم پرتغالی به مهدی طارمی نوشته است.

ورزش سه: وب سایت کووورة در گزارشی به پیش بازی دیدار اینتر و پورتو پرداخته و از امیدهای تیم پرتغالی به مهدی طارمی نوشته است.

 در یکی از دیدارهای حساس مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، فردا شب اینتر در دراگائو میهمان پورتو است. رسانه عربی کووورة در گزارش مفصلی به این دیدار پرداخته و از امیدهای میزبان به گلزنی مهاجم ایرانی خبر داده است.

در این گزارش آمده است:

پورتو به دنبال انتقام و اینتر در پی تکرار نتیجه بازی رفت است. دیداری که با نتیجه یک بر صفر به سود نراتزوری به پایان رسید. اینتر می‌تواند با پیروزی در این بازی، پس از ۱۲ سال به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد.

عملکرد عالی پورتو طی بازی رفت و در ورزشگاه جوزپه مه آتزا، گمانه‌زنی‌ها در مورد توانایی این تیم برای تغییر روند به سود خود در بازی برگشت را تقویت می‌کند.

در بازی رفت در ایتالیا، آبی و سفیدها توانستند شیوه بازی خود را بر میزبان تحمیل کنند تا اینکه اوتاویو در نیمه دوم از زمین بازی اخراج شد اما این مسئله نیز باعث نمی‌شود که پرتغالی‌ها از فکر صعود به مرحله یک چهارم نهایی خارج شوند.

هواداران پورتو روز سه‌شنبه دوباره به مهدی طارمی، ستاره ایرانی خود امیدوار خواهند بود. این بازیکن با زدن ۴ گل و دادن ۲ پاس گل در ۶ بازی، یکی از ستاره‌های این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا است.

تمجید  جالب رسانه عربستانی از مهدی طارمی

این بازیکن تا اینجای کار توانسته است دروازه تمام رقبایی که پورتو با آن‌ها روبه‌رو شده است را باز کند و اینتر تنها تیمی است که طارمی هنوز موفق به باز کردن دروازه‌اش نشده است.

در آن سوی زمین نیز هواداران برای جلوگیری از قدرت‌نمایی خط حمله قدرتمند اینتر، به دروازه‌بان آینده‌دار خود یعنی دیوگو کاستا اعتماد دارند. او در لیگ قهرمانان اروپا خوش درخشید و هیچ اشتباهی در جوزپه مه آتزا مرتکب نشد.

مطمئنا ترکیب اصلی پورتو در این بازی تغییر می‌کند، زیرا پس از اخراج اوتاویو، کونسیسائو به دنبال یک جایگزین خواهد بود که په‌په محتمل‌ترین گزینه است.

به نظر می‌رسد گالنو برزیلی از مصدومیت رهایی یافته و ممکن است در خط حمله و در کنار طارمی به میدان برود. با این وجود، پس از مصدومیت ژائو ماریو مدافع کناری در اواسط بازی قبل، نگرانی در دفاع وجود دارد.

در مورد اینتر نیز باید گفت که آن‌ها پس از باخت از اسپتزیا، با عملکردی پر از شک و تردید و پرنوسان به میدان می‌روند. آن‌ها در این فصل عملکرد ضعیفی در بازی‌های خارج از خانه داشته‌اند و امتیازات بسیاری را از دست داده‌اند.

با این حال اینتر توانسته بر خلاف لیگ داخلی، در مسابقات اروپایی عملکرد خوبی داشته باشد. سیمونه اینزاگی برای این بازی خواکین کوره آ را در اختیار دارد اما درخصوص رسیدن میلان اشکرینیار به این بازی، شک و تردیدهایی وجود دارد. گمانه‌زنی‌ها حاکی از این است که اینتر کار را با حضور لوکاکو و لائوتارو مارتینز آغاز می‌کند.

اینتر که از ادامه رقابت‌های سری آ ناامید شده، پس از قهرمانی در سوپرکاپ ایتالیا و صعود به نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا، در این فصل به دنبال رسیدن به بالاترین حد در لیگ قهرمانان است.

ترکیب احتمالی پورتو:
دیوگو کاستا، ژوائو ماریو، په‌په، ایوان مارکانو، زیدو سانوسی، گروییچ، اوستاکیو، ادواردو په‌په، اوریبه، طارمی، گالنو.

اینتر:
اونانا، دارمیان، آچربی، باستونی، دومفریس، هاکان چالهان اوغلو، بارلا، مخیتاریان، دیمارکو، لائوتارو، لوکاکو.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج