اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۹۵۶۷۸
۲۶۰۲
۲۶۰۲
پ

پرسپولیس و فرار از خطری به نام علی علیپور!

باشگاه پرسپولیس چگونه از خطر مهاجم سابق خود عبور کرد؟

 فوتبالی: باشگاه پرسپولیس چگونه از خطر مهاجم سابق خود عبور کرد؟

 مدتی پیش بود که کمیته استیناف حکم نهایی خود در پرونده شکایت علی علیپور از باشگاه پرسپولیس را صادر کرد که بر این اساس قرمزها به پرداخت ۹۰۱ میلیون تومان به این بازیکن محکوم شدند.

پس از صدور این حکم مدیران حقوقی باشگاه پرسپولیس مدعی شدند به دنبال مصالحه با مهاجم سابق این تیم هستند اما در نهایت توافق حاصل نشد و حتی وکیل این بازیکن علاوه بر اینکه هرگونه جلسه و توافق را با مدیران پرسپولیس رد کرد، بلکه آنها را تهدید به شکایت علیه صدور مجوز حرفه‌ای این باشگاه کرد.

در حالی که باشگاه پرسپولیس تلاش می‌کرد با گرفتن زمان کاری کند که این پروند مشکلی برای مجوز حرفه‌ای قرمزها در آسیا ایجاد نکند اما اقدامات حقوقی وکیل علیپور موجب شد تا رضا درویش و همکارانش به دنبال راهکار دیگری برای جلوگیری از ایجاد چالش جدید شوند.

از قرار معلوم در توافق پرسپولیس و مهاجم سابق خود، طلب علیپور را در یک فقره چک به او پرداخت کرده و او هم رضایت داده که پرونده بسته شود. به این ترتیب در‌صورتی‌که توافق‌نامه اشاره شده به تایید هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس برسد، خطری در این زمینه باشگاه پرسپولیس را برای گرفتن مجوز حرفه‌ای تهدید نخواهد کرد.

ماجرای طلب علی علیپور به آخرین فصل قراردادش با پرسپولیس برمی‌گردد، جایی که او در توافق با باشگاه پرسپولیس، قرارداد خود را به حدود یک میلیارد و ششصد میلیون تومان افزایش داد. این البته رقمی است که با آپشن در دسترس مهاجم پرسپولیس بود و بعد از قهرمانی در لیگ برتر و رسیدن به حد نصاب تعداد بازی و گل به این رقم رسید.

اما مدیران وقت باشگاه پرسپولیس (مهدی رسول پناه) حدود ۷۰۰ میلیون تومان از قرارداد او را پرداخت کردند تا علیپور برای دریافت ۹۰۰ میلیون تومان باقی‌مانده به سراغ مدیران باشگاه پرسپولیس برود. اما آنها به مهاجم پرسپولیس اعلام کردند که برای دریافت این رقم باید شکایت کند و بعد از صدور حکم، طلبش پرداخت می‌شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج