جاباما
۱۲۹۸۱۵۲
۶۳۴۳
۶۳۴۳
پ

حمله به سرمربی حریف ایران: شرم کن مرد!

حذف نام یک بازیکن از لیست حریف فردای ایران برای کنیا حاشیه ساز شده است.

خبرورزشی: حذف نام یک بازیکن از لیست حریف فردای ایران برای کنیا حاشیه ساز شده است.

کنیا  فردا ۲۸ مارس ۲۰۲۳ در یک بازی دوستانه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف ایران خواهد رفت و اومالا که در فرم فوق العاده ای برای باشگاهش به سر می‌برد، از جمله بازیکنانی است که ابتدا برای این جدال دعوت شده بود اما سپس از لیست کنار گذاشته شده بود.

آلن تیگو که بین سال‌های ۱۹۶۸ تا ۱۹۷۹ پیراهن تیم آفریقایی را را به تن کرده، توضیح داد که این حرکت می‌تواند روحیه جوانی را که در لیگ برتر فوتبال کنیا (FKF) در حال گلزنی است تضعیف کند.

اسطوره فوتبال کنیا گفت: "من از کاری که مربی با اومالا انجام داد ناراحت هستم و به عنوان یک فوتبالیست سابق از صحبت در مورد آن ابایی ندارم. این اشتباه، غیرقابل توجیه بود و در هیچ کشوری نمی‌تواند اتفاق بیفتد. من هیچ کشوری را نمی شناسم که بهترین گلزن لیگ داخلی خود را از تیم ملی حذف کرده باشد.

اگر من جای اومالا بودم دعوت آینده به تیم ملی را رد می‌کردم و روی فوتبال حرفه ای تمرکز می‌کردم. من حتی به او توصیه می‌کنم که پیشنهاد بازی برای کشور دیگری را رد نکند، همانطور که برخی از ورزشکاران این کار را انجام داده‌اند، زیرا او در کشورش مورد توجه نیست."

فیرات هیچ دلیل موجهی مبنی بر اینکه چرا اومالا، که در ۲۰ بازی این فصل لیگ ۱۹ گل به ثمر رسانده است، کنار گذاشته شد، ارائه نکرد و تنها گفت که گلزن برتر یک لیگ محلی بودن نمی تواند تضمین کننده حضور در تیم ملی باشد.

تیگو همچنین به فیرات هشدار داد که مراقب حرف زدنش باشد؛ در حالی که کنیایی‌ها را خطاب قرار می‌دهد و لحن مصاحبه او شخصیتی را نشان می‌دهد که پر از غرور بی جا است که انگار کنیا را به جام جهانی رسانده است.

تیگو در ادامه گفت: "او باید مراقب حرف زدنش باشد و به کسانی که عاشق فوتبال هستند بی احترامی نکند. چگونه یک مربی می‌تواند با گفتن اینکه یک بازیکن ایران ارزش بیشتری نسبت به کل ترکیب تیمش دارد، بازیکنانش را سرزنش کند؟ این شرم آور و تضعیف کننده روحیه است."

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج