۱۲۹۸۴۵۳
۳۱۳۱
۳۱۳۱
پ

این شرمندگی برای کل فوتبال ایران است نه استقلال!

علی چینی پیشکسوت استقلال گفت: حذف استقلال از آسیا یعنی شرمندگی و شرمساری کل فوتبال ایران که این خیلی بد است.

خبرورزشی: علی چینی پیشکسوت استقلال گفت: حذف استقلال از آسیا یعنی شرمندگی و شرمساری کل فوتبال ایران که این خیلی بد است.

علی چینی، بازیکن و مربی اسبق تیم استقلال در ارتباط با شرایط این روزهای باشگاه استقلال که باید بدهی استراماچونی را بپردازد اظهار داشت: خیلی وقت است که در این باره صحبت می‌شود و همه می‌گویند قرار است اتفاقات مثبتی رخ بدهد. چند وقت پیش هم آقای مخبر اعلام کرد که می‌خواهند به استقلال کمک کنند اما هنوز هیچ کس به قول و قرارهایش عمل نکرده است!

وی اضافه کرد: این شرایط برای باشگاه استقلال و تیمی که فصل قبل با اقتدار و با کسب رکوردهای زیاد قهرمان شد خیلی بد است. استقلال می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا از آبرو و حیثیت فوتبال ایران دفاع کند اما این اتفاقات می‌تواند نتیجه عکس داشته باشد.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: اگر این اتفاق رخ بدهد و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شود هم فوتبال ایران ضربه می‌خورد و هم استقلال. چون استقلال و فوتبال ملی ایران جدا از هم نیستند. استقلال در آسیا می‌تواند نماینده فوتبال کشورمان باشد.

چینی خاطرنشان‌کرد: تیمی که فصل قبل با این کیفیت عالی بازی کرد و قهرمان شد اگر نتواند در آسیا حضور داشته باشد و توانایی‌هایش را به رخ حریفان قاره آسیا بکشاند چیزی جز شرمندگی و شرمساری برای فوتبال ما باقی نخواهد ماند. این وضعیت اصلا زیبنده باشگاه بزرگ استقلال نیست.

بازیکن قدیمی‌استقلال ادامه داد: من تعجب می‌کنم چطور ممکن است آنهایی که مسبب بروز چنین اتفاق تلخی برای باشگاه استقلال بوده اند امروز راحت زندگی کنند، شغل دیگری داشته باشند و کسی هم به آنها نگوید بالای چشمتان ابرو است! اگر قرار باشد هر کسی هر خلافی بکند و قانون جلوی آنها را نگیرد این وضعیت به بی بند و باری ختم خواهد شد. قطعاً آنهایی که مسبب این اتفاق تلخ برای باشگاه استقلال و هواداران میلیونی اش بوده اند باید مجازات شوند یا حداقل بیایند و جواب پس بدهند.

چینی افزود: باید بیایند بگویند چرا در زمان مقرر، که میشد این بدهی تقریباً با یک دهم مبلغ امروز رفع و رجوع شود باید یک باشگاه، یک تیم و میلیون‌ها هوادارش رابه این دردسر بزرگ بیندازد!

وی ادامه داد: واقعاً سرمربی پرتغالی تیم استقلال حق دارد از این شرایط ناراحت باشد. او با هزار برنامه و امید با استقلال قرارداد بسته و پیش خودش فکر کرده تیمی که فصل قبل قهرمان ایران بوده حتماً از هر نظر مشکلی ندارد و می‌تواند کنار این تیم به خواسته‌هایش برسد. ولی با این شرایط قطعا او امروز ناراحت ترین فرد در باشگاه استقلال است. حتی بیشتر از خود بچه‌ها!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج