۱۲۹۹۲۳۱
۱۳۴۲
۱۳۴۲
پ

یوونتوس در شبی که خوب نبود، پیروز شد

یوونتوس در هفته بیست و هشتم سری آ امشب در خانه‌اش میزبان هلاس ورونا بود و موفق شد با برتری ۱-۰ به کار خود در این مسابقه پایان بدهد.

ورزش سه: یوونتوس در هفته بیست و هشتم سری آ امشب در خانه‌اش میزبان هلاس ورونا بود و موفق شد با برتری ۱-۰ به کار خود در این مسابقه پایان بدهد.

بیانکونری که پیش از وقفه رقابت‌های باشگاهی برای فیفادی ماه مارس در آخرین بازی خود موفق شدند در دیدار حساس با اینتر، در دربی ایتالیا، به پیروزی برسند امشب با روحیه بالا در خانه‌شان ورزشگاه آلیانز به مصاف هلاس ورونا رفتند و با گلی که مویزه کین، مهاجم ایتالیایی‌شان، با پاس مانوئل لوکاتلی به ثمر رساند حریف را شکست داده و سه امتیاز به حساب خود واریز کردند.

یوونتوس در شبی که خوب نبود، پیروز شد

تنها 3 دقیقه از شروع مسابقه گذشته بود که هلاس ورونا صاحب یک موقعیت گلزنی شد. پاس اشتباه گاتی، دفاع راست یوونتوس، از درون محوطه جریمه خودی به دی‌پائولی، وینگر هلاس ورونا، اجازه داد تا بعد از قطع توپ پاس کم‌ارتفاعی به نزدیکی نقطه پنالتی ارسال کند. دودا به این توپ رسید و سرضرب به سمت دروازه شزنی شوت زد اما توپ او در دست‌های دروازه‌بان یوونتوس آرام گرفت.

دومین موقعیت خطرناک بازی هم نصیب ورونا شد. این یکی از جدی‌ترین موقعیت‌های گلزنی مسابقه بود. فارائونی در جناح چپ دی‌شیلو را به خود مشغول کرد و سپس لازانیا را صاحب توپ کرد. این مهاجم ورونا روی خط کنار زمین به توپ رسید و سانتر خطرناکی روی تیر دوم برای دی‌پائولی فرستاد اما ضربه والی او با اختلافی اندک از کنار دروازه یووه بیرون رفت.

یوونتوس کم‌کم از فشار اولیه موقعیت‌های خطرناکی که ورونا روی دروازه‌اش ایجاد کرده بود بیرون آمد و با حوصله به سمت دروازه تیم مهمان نزدیک شد. در دقیقه 37 میلیک که خودش فرصت شوت‌زنی داشت توپ را به دنیلو سپرد و شوت کات‌دار او بعد از برخورد به مدافعان حریف تغییر مسیر داد و در نهایت به تیر برخورد کرد و بیرون رفت تا تنها یک کرنر نصیب بیانکونری شود.

نیمه اول موقعیت خطرناک دیگری نداشت تا دو تیم با تساوی بدون گل به تلاش خود در این نیمه پایان داده و راهی رختکن شوند.

یوونتوس در شبی که خوب نبود، پیروز شد

یوونتوس که در نیمه اول موقعیت خطرناک چندانی روی دروازه ورونا ایجاد نکرده بود، در نیمه دوم اولین موقعیت گلزنی خود را به گل تبدیل کرد. میرتی در نزدیکی نقطه کرنر پاس زیبایی برای لوکاتلی ساخته و پرداخت کرد و او با سر بالا توپ را برای مویزه کین فرستاد. مهاجم ایتالیایی با یک ضرب توپ را کنترل کرد و سپس با شوتی پرقدرت آن را از فاصله 10 متری به گوشه دروازه ورونا دوخت.

یوونتوس در شبی که خوب نبود، پیروز شد
یوونتوس در شبی که خوب نبود، پیروز شد
یوونتوس در شبی که خوب نبود، پیروز شد

زننده گل یووه سه دقیقه بعد از گلزنی به دلیل خطای شدیدی که روی فارائونی انجام داد کارت زرد گرفت و آلگری تصمیم گرفت با حفظ او در میدان دست به ریسک نزده و شاهد اخراج احتمالی‌اش نباشد. یک دقیقه بعد گلزن یووه از زمین بیرون رفت تا دوشان ولاهوویچ وارد زمین شود. آلگری تغییر دیگری هم برای تیمش در نظر داشت و آرکادیوش میلیک زمین را ترک کرد تا آنخل دی‌ماریا وارد زمین شود.

یوونتوس در شبی که خوب نبود، پیروز شدیوونتوس در شبی که خوب نبود، پیروز شد
در نهایت یوونتوس موفق شد ورونا را ۱-۰ شکست دهد. این پیروزی برای یوونتوس شیرینی خاصی داشت چرا که هلاس ورونا در فصل‌های اخیر به نوعی به گربه‌سیاه بیانکونری تبدیل شده است. یوونتوسی‌ها پنج سال بود که موفق نشده بودند در یک فصل سری آ هلاس ورونا را در هر دو بازی طول فصل شکست بدهند.

بیانکونری با این پیروزی ۴۴ امتیازی شد و در رتبه هفتم جدول قرار گرفت. در صورت مواجه نشدن یووه با کسر ۱۵ امتیاز شاگردان آلگری در حال حاضر با اختلاف نسبت به لاتزیو و اینتر و میلان رتبه دوم جدول را بعد از ناپولی به خود اختصاص داده بودند. یووه همین حالا با تیم چهارم جدول تنها ۴ امتیاز فاصله دارد و قرار گرفتن در بین چهار تیم و کسب سهمیه چمپیونزلیگ برای شاگردان آلگری کاملا در دسترس است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج