۱۲۹۹۵۰۵
۱۳۰۱
۱۳۰۱
پ

سال ۱۴۰۱ برای پرسپولیس اصلا خوب نبود

مرتضی کرمانی مقدم مهاجم پیشین پرسپولیس می‌گوید: سال ۱۴۰۱ سال برای پرسپولیس اصلا خوب نبود چرا که هم از آسیا حذف شد، هم در لیگ برتر و جام حذفی به قهرمانی نرسید.

خبرورزشی: پرسپولیس در سال ۱۴۰۱ سال چندان موفقیت آمیزی را پشت سر نگذاشت و نتوانست جامی به دست بیاورد. شاگردان یحیی گل محمدی در اولین بازی سال جدید (۱۴۰۲) موفق شدند مس رفسنجان را در شهر خودش با نتیجه یک برصفر شکست دهند.

مرتضی کرمانی مقدم در این رابطه می‌گوید: به نظر من اخراج رامتین سلیمان زاده خیلی به پرسپولیس کمک کرد جلوی تیم گردن کلفت مس رفسنجان راحت‌تر بازی کند. چه بسا اگر تیم مس رفسنجان ده نفره نمی‌شد شرایط سخت‌تر بود و این تیم در خانه به راحتی تسلیم نمی‌شد.

ستاره پیشین پرسپولیس ادامه می‌دهد: تشخیص اینکه خطای مدافع مس رفسنجان روی مهدی عبدی پشت یا درون محوطه جریمه بوده با کارشناسان داوری است اما اخراج صد درصد درست بود. این اتفاق به نظر من نتیجه بازی را تعیین کرد و باعث شد سه امتیاز حساس به پرسپولیس برسد. به هر حال مهم پیروزی و سه امتیاز این دیدار بود که برای تیم یحیی گل محمدی حاصل شد و امیدوارم در ادامه مسابقات هم بچه‌ها حداکثر امتیازات را جمع کرده و امیدوارانه بازی کنند.

او درخصوص سال ۱۴۰۱ نیز تصریح می‌کند: سال ۱۴۰۱ سال برای پرسپولیس اصلا خوب نبود چرا که هم از آسیا حذف شد، هم در لیگ برتر و جام حذفی به قهرمانی نرسید. ضمن آن که تیم رقیب یعنی استقلال قهرمانی را از آن خودش کرد و به هر حال مجموع این اتفاقات برای هواداران پرشمار پرسپولیس جالب نبود. امیدوارم در سال ۱۴۰۲ بهترین اتفاقات برای پرسپولیس بیفتد و جام باران شویم. هرچند کار کمی‌سخت شده اما نشدنی نیست.

بازیکن سابق پرسپولیس خاطرنشان می‌کند: توجه داشته باشید که سپاهان اصفهان دو هفته پشت سرهم بازی‌های سنگینی برابر تراکتور تبریز و مس رفسنجان پیش رو دارد و مطمئن هستم در یکی یا حتی هر دو بازی امتیاز از دست خواهد داد. پرسپولیس در دو هفته آینده باید به هوش باشد و بهترین عملکرد را نشان دهد و بیشترین امتیازات را جمع آوری کند تا به سپاهان اصفهان برسد. به اعتقاد من این دو هفته آینده برای پرسپولیس بسیار کلیدی است و بچه‌های تیم بدون توجه به حواشی باید برابر ملوان انزلی و مس کرمان ۶ امتیاز کسب کنند و به سپاهان برسند. هرچند تیم پرمهره سپاهان نیز به طور یقین برای دو بازی آینده خود برنامه‌هایی دارد و می‌خواهد حداکثر امتیازات را جمع کند.

مرتضی کرمانی مقدم از اهمیت دربی هفته بیست و هفتم می‌گوید و ادامه می‌دهد: به نظر من دربی و بازی با استقلال حتی می‌تواند در تعیین قهرمان نیز موثر باشد. اگر سپاهان اصفهان در دو بازی آینده امتیاز از دست بدهد دیدار پرسپولیس و استقلال می‌تواند بسیار حساس‌تر و مهم باشد. من پیش بینی می‌کنم این دیدار در هفته بیست و هفتم قهرمان لیگ را تعیین کند و برای تیم سپاهان اصفهان نیز نتیجه آن حائز اهمیت خواهد بود.

ستاره اسبق تیم ملی ایران در پایان اشاره ای هم به وضعیت تیم ملی کرده و می‌گوید: امیرقلعه نویی انتخاب خوبی بود و به نظرم شروع قابل قبولی هم داشت. چه بسا اگر کمی‌خوش شانس‌تر بودیم یا بچه‌ها بیشتر دقت می‌کردند حتی می‌توانستیم روسیه را با اختلاف دو گل شکست بدهیم اما به هر حال اینکه به یک سرمربی ایرانی اعتماد شده خوشحال کننده است. آقای تاج گفت که مشغول بررسی شرایط برای طولانی‌تر کردن قرارداد قلعه نویی تا جام جهانی ۲۰۲۶ است و این مایه امیدواری است. ما در این مدت هم دیدیم امیر قلعه نویی نگاه مثبتی به لیگ برتر داشت و بهترین‌ها را به تیم ملی دعوت کرد. در این دو بازی نیز منهای مهدی طارمی‌که به نظر من در حال حاضر ستاره فوتبال ایران و آسیاست، ملی پوشان لیگ برتری خوب ظاهر شده و انتظارات را برآورده کردند. امیدوارم امیرقلعه نویی در تیم ملی موفق باشد و بتواند از حقانیت مربیان ایرانی دفاع کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج