۱۲۹۹۵۳۴
۳۰۴۴
۳۰۴۴
پ

آپشن میلیاردی چند ستاره لیگ برتری برای دعوت به تیم ملی

بعضی از بازیکنان لیگ برتری بابت دعوت به تیم ملی پول‌های میلیاردی دریافت می‌کنند.

خبرورزشی: چند سالی است که آپشن‌های مختلف در قراردادهای بازیکنان ایرانی گذاشته می‌شود تا مبلغ نهایی قرارداد بازیکنان بیشتر شود. از رضایت مدیرعامل تا اجاره خانه گرفته تا گل، پاس گل یا کلین شیت. اما یکی از مهم‌ترین آپشن‌هایی که به تازگی بازیکنان لیگ برتری در قراردادشان می‌گذارند مربوط به آپشن دعوت به تیم ملی است. بازیکنان در قراردادشان این موضوع را قرار می‌دهند که در صورت دعوت به اردوهای تیم ملی مبلغی را به صورت مجزا دریافت خواهند کرد.

یکی از نکاتی که در اردوی اخیر تیم ملی به چشم خورد، حضور چند بازیکن لیگ برتری بود که تجربه ملی بالایی نداشتند. هرچند این نفرات به لحاظ کیفیت جزو خوب‌های لیگ برتر محسوب می‌شوند، ولی حضورشان در اردوی تیم ملی با انتقاداتی همراه شد. طبق شنیده‌های ما چند بازیکن لیگ برتری بعد از دعوت به اردوی تیم ملی، آپشن‌های مربوط به دعوت شدنشان به تیم ملی فعال شده و مبلغ خوبی بابت به دعوت به تیم ملی گیرشان آمده است.

بعضی از نفرات بابت دعوت به هر اردوی تیم ملی یک میلیارد تومان و بعضی دیگر پانصد میلیون تومان به قراردادشان اضافه خواهد شد. به طور مثال برای آپشن یک میلیاردی یک بازیکن، در صورت دعوت به اردوهای تیم ملی در طول یک سال که حدود ۵ یا ۶ اردو می‌شود، چیزی حدود ۶ میلیارد گیر بازیکن می‌آید. با یک حساب سرانگشتی متوجه می‌شویم که بازیکنان لیگ برتری که آپشن دعوت به تیم ملی در قراردادشان وجود دارد، در طول سال چیزی بین ۳ تا ۶ میلیارد به قراردادشان اضافه خواهد شد که مبلغ بسیار خوبی به حساب می‌آید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج