۱۲۹۹۸۲۱
۲۱۵۷
۲۱۵۷
پ

مقصر حذف استقلال از آسیا، وزارت ورزش است!

کارشناس فوتبال با بیان اینکه مقصر اصلی حذف آبی پوشان از لیگ قهرمانان آسیا وزارت ورزش است گفت: مشکل اصلی استقلال را پول حل می کند اما هیچکس از این باشگاه حمایت نکرد تا حذف شود.

خبرگزاری مهر: هاشم حیدری با بیان این که شنیدن اخبار تلخ از استقلال باعث ناراحتی هواداران و نگرانی برای آینده این باشگاه شد گفت: بدترین خبر چند روز اخیر حذف استقلال از لیگ قهرمانان بود. مقصر اصلی این اتفاق، وزارت ورزش بود که حمایتی از آبی پوشان نکرد.

وی افزود: هر کسی مدیرعامل می شد نیاز به پول داشت تا بتواند مشکلات را حل کند. قول هایی هم به فتح الله زاده داده شد اما پشت او را خالی کردند. وزارت ورزش از نظر همه مقصر اصلی این اتفاق است.

کارشناس فوتبال تصریح کرد: دوگانگی در حل مشکل سرخابی ها بیشتر باعث ناراحتی هواداران از مسئولان وزارت ورزش شد. هیچ کس به اندازه هواداران از این اتفاق ناراحت نیست و همین مسئله باعث شده تا آنها در ورزشگاه نسبت به این اتفاق و مسببین آن موضع گرفته و علیه آنها شعار دهند.

وی در مورد نگرانی هایی که برای آینده این باشگاه وجود دارد گفت: مدیرعامل باید پول به باشگاه تزریق کند. اگر این اتفاق رخ ندهد تا پایان فروردین ماه پنجره نقل و انتقالاتی استقلال هم بسته خواهد شد. فتح الله زاده که سالها در استقلال بوده و به این تیم اشراف داشته بدون پول نتوانست کار مهمی انجام دهد. بنابراین حلال این مشکلات پول است که باید به باشگاه تزریق شود.

حیدری در خصوص عملکرد ساپینتو در این شرایط بحرانی هم گفت: ساپینتو یک مربی حرفه ای است. با اینکه چند ماه است از استقلال پولی دریافت نکرده اما همچنان با تمام وجود به کارش ادامه می دهد. او به مسائل مدیریتی کار ندارد و دیدیم که استقلال مقابل ذوب آهن چه بازی خوبی از خود ارائه کرد. سرمربی آبی پوشان تیمش را به خوبی شناخته، بردهای پی در پی بدست آورده و حالا هواداران را به قهرمانی در این فصل امیدوار کرده است؛ هوادارانی که در طول این چند سال آسیب های زیادی دیده اند و تنها امید و دلخوشی شان قهرمانی استقلال در فوتبال ایران است.

وی در خصوص دیدار استقلال برابر آلومینیوم که روز جمعه ۱۸ فروردین ماه در اراک برگزار می شود گفت: با اینکه ساپینتو تیم را از لحاظ روحی آماده نگه داشته اما این اتفاقات اخیر در استقلال بر روی بازیکنان هم تاثیر منفی گذاشته است. البته آنها امیدوارند که این دیدار را با پیروزی به پایان برسانند چون سپاهان پرسپولیس هم حریفانشان را شکست داده و اگر استقلال از کورس عقب بماند باید با قهرمانی خداحافظی کند.

حیدری در پایان خاطرنشان کرد: آلومینیوم نوسان زیادی داشته و آنها نمی خواهند در اراک بازنده باشند اما عملکرد استقلال در هفته های اخیر آنقدر فوق العاده بوده که آبی ها می توانند به راحتی و با یک بازی منطقی حریف را شکست داده تا همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج