۱۳۰۰۰۸۶
۴۷۱۰
۴۷۱۰
پ

تنها راه استقلال برای برگشت به آسیا!

یک مقام مسئول باشگاه استقلال معتقد است که آبی‌های پایتخت تنها در یک صورت قادر به حضور در لیگ قهرمانان آسیا هستند.

 فوتبالی: یک مقام مسئول باشگاه استقلال معتقد است که آبی‌های پایتخت تنها در یک صورت قادر به حضور در لیگ قهرمانان آسیا هستند.

 در حالی که پرونده حضور استقلال در رقابتهای فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را باید مختومه اعلام کرد اما هنوز مسئولان این باشگاه امیدوارند که معجزه‌ای رخ دهد و تیم ریکاردو ساپینتو بتواند فصل آینده در ACL به میدان برود. 

دیروز، حجت کریمی به تازگی به عنوان رییس هیات مدیره باشگاه استقلال انتخاب شده درباره این موضوع چنین توضیحی داد : هنوز روزنه امید هست. تا ۱۵ روز دیگر وقت داریم. این وقت را ای اف سی داده، فتح الله زاده پیگیری کرده و وقتی را گرفته است. این وعده‌ای است که داده‌اند. منتظریم ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

جزئیات بیشتر این ماجرا را حامد افضلی مدیر امور بین الملل باشگاه استقلال در یک استوری اینستاگرامی توضیح داده است.

در متن منتشرشده در استوری او آمده است: " تنها شانس بازگشت استقلال به لیگ قهرمانان این است که اعضا محترم کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال و سپس ارکان قضایی ای اف سی تشخیص بدهند که در تاریخ ۱۱ فروردین رای پرونده استراماچونی علیه باشگاه استقلال قطعی نبوده است. چرا که مهلت اعتراض به رای کمیته انضباطی فیفا همچنان وجود دارد و این مسئله همچنان میان ارکان تصمیم‌گیر مورد بحث بوده و تا این لحظه هیچ قطعیتی وجود ندارد و تفسیرهای مختلفی بیان می‌شود."

افضلی در بخش دیگری از توضیحات اینستاگرامی خود نوشته است: " در فیفا رای کمیته انضباطی روز ۱ فروردین ابلاغ و ۳۰ روز مهلت جهت پرداخت داده شد که در صورت عدم پرداخت پنجره نقل و انتقالاتی تا زمان پرداخت بسته خواهد شد و خطر کسر امتیاز باشگاه را تهدید نخواهد کرد."

استوری افضلی اینگونه تمام شده است:" درخواست جزییات یا گراندز رای داده شده و این ۳۰ روز هم تا زمان اعلام جزییات رای معلق مانده است و تاریخ دقیق مهلت پرداخت در حال حاضر مشخص نیست."

حالا باید منتظر ماند و دید که معجزه برای استقلالی‌ها رخ خواهد داد یا آنها برای دومین فصل متوالی، جایی در لیگ قهرمانان آسیا نخواهند داشت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج