۱۳۰۰۱۱۷
۱۹۳۹
۱۹۳۹
پ

درویش: نمی‌خواهند پرسپولیس مجوز بگیرد

باشگاه پرسپولیس در زمینه بارگذاری به‌موقع مدارکش در‌راستای اخذ مجوز حرفه‌ای هوشمندانه‌تر از رقیب سنتی خود استقلال عمل کرد و در شرایط فعلی حداقل هوادارانش را در این زمینه راضی نگه داشته است.

فرهیختگان: باشگاه پرسپولیس در زمینه بارگذاری به‌موقع مدارکش در‌راستای اخذ مجوز حرفه‌ای هوشمندانه‌تر از رقیب سنتی خود استقلال عمل کرد و در شرایط فعلی حداقل هوادارانش را در این زمینه راضی نگه داشته است.

شاید برخی فکر کنند که مشکلات باشگاه پرسپولیس و علی‌الخصوص بدهی‌های این باشگاه به‌مراتب کمتر از باشگاه استقلال بود و به‌همین‌خاطر توانست به‌موقع مدارکش را بارگذاری کند، اما واقعیت امر این است که بدهی‌ها و مشکلات این باشگاه دست‌کمی از رقیب سنتی‌اش نداشت و در‌واقع مدیریت بهتر این مشکلات باعث شد که این شرایط به‌وجود بیاید. از بدهی سنگین ۸۵۰ هزار دلاری به بوژیدار رادوشوویچ گرفته تا بدهی به میاچ، میثاق معمارزاده، سوشا مکانی، مرحوم مهرداد اولادی، مهرداد پولادی، رضایتنامه کریم انصاری‌فرد به باشگاه سایپا و... که هر‌کدام از این اینها پرونده‌های شکایتی‌ای بود که باید قبل از فروردین‌ماه بسته می‌شد تا باشگاه پرسپولیس بتواند برای اخذ مجوز حرفه‌ای اقدام کند. باشگاه پرسپولیس بخش عمده‌ای از این بدهی‌ها را پرداخت کرد و مبالغ سنگینی مثل پرونده رادو را با توافق با این دروازه‌بان قسط‌بندی کرد. اتفاقی که شاید می‌توانست در‌مورد پرونده استراماچونی هم رخ دهد. 

رضا درویش درباره بارگذاری به‌موقع مدارک باشگاه پرسپولیس جهت اخذ مجوز حرفه‌ای می‌گوید: «الحمدلله که خدا عنایت کرد توانستیم این کار را با همت اعضای باشگاه به‌موقع انجام دهیم. اما متاسفانه برخی بر‌نمی‌تابند و مدام در‌حال شیطنت هستند. یک روز می‌گویند باشگاه پرسپولیس از فلان‌جا پول گرفت و در‌جای دیگر عنوان می‌کنند چرا دولت به باشگاه پرسپولیس پول داد اما به استقلال نه! همان افرادی که در دوره قبل در حذف سرخابی‌ها نقش داشتند همان‌ها الان بر‌نمی‌تابند که باشگاه پرسپولیس چطور در‌حال گرفتن مجوز حرفه‌ای است. نمی‌دانند که ما تا روزهای آخر چه کشیدیم تا توانستیم مدارک‌مان را کامل و به‌موقع بارگذاری کنیم. طلبکار داشتیم از ۱۲ سال پیش که در این سال‌ها به پرونده شکایتی او هیچ توجهی نشده بود. سر قضیه پرداخت طلب میاچ که از دنیا رفته کلی دردسر کشیدیم تا درنهایت ورثه‌اش یکی را وکیل کردند تا طلبش را از ما بگیرد یا مهرداد پولادی که ۱۰ سال است از ایران رفته است. یا کریم انصاری‌فرد که بیش از ۱۰ سال از انتقالش از سایپا به پرسپولیس می‌گذرد اما پول رضایتنامه‌اش پرداخت نشده بود.»

تنها نگرانی باشگاه پرسپولیس برای گرفتن اخذ مجوز حرفه‌ای بحت مشکل نور ورزشگاه آزادی است که ممکن است باعث شود این باشگاه به دردسر بیفتد از این جهت که باشگاه پرسپولیس این استادیوم را به‌عنوان ورزشگاه خانگی خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان معرفی کرده است. اما درویش برای اینکه باشگاه پرسپولیس در این زمینه به دردسر نیفتد راهکار جدیدی را اندیشیده است و در‌مورد آن می‌گوید: «اگر در این مورد مطمئن شویم که مشکلات ورزشگاه آزادی برای گرفتن مجوز آسیایی حل نشود آن‌وقت ورزشگاه امام‌رضا را که امکانات خیلی خوبی دارد به‌عنوان ورزشگاه خانگی خود معرفی خواهیم کرد، چون چاره دیگری نداریم. ما که نمی‌توانیم اجازه دهیم این همه زحمات یک‌ساله‌مان به‌خاطر پروژکتور ورزشگاه آزادی به هدر برود. به‌هر‌حال ورزشگاه امام‌رضا استانداردهای لازم را دارد و فعلا به‌عنوان پلن دوم ما برای معرفی به کمیته صدور مجوز حرفه‌ای مدنظرمان است.»

باشگاه پرسپولیس هنوز بدهی‌هایی دارد که حق ندارد در‌مورد آنها تاخیر حتی یک‌روزه به‌وجود آورد. بدهی به رادوشوویچ درراستای همین مساله است که درویش درخصوص آن می‌گوید: «جمع کردن پرونده شکایتی رادوشوویچ کار راحتی نبود. اگر ۳۰ هزار دلار به او پرداخت می‌کردند کار به اینجا نمی‌کشید که باشگاه محکوم به پرداخت ۸۵۰ هزار دلار به رادو شود. به‌هر‌حال ما مجبور شدیم که با این دروازه‌بان توافق کرده و طلبش را در چهار قسط پرداخت کنیم و باور کنید هر‌زمان که موقع پرداخت قسط ۲۰۰ هزار دلاری رادو فرا می‌رسد ما تن و بدن‌مان می‌لرزد که چطور پول را به‌موقع به دستش برسانیم تا مبادا ۲۰۰ هزار دلار دیگر جریمه شویم. الان دوباره چند روز دیگر باید قسط دوم رادو را بدهیم که پولش تا حدی جور شده اما به حساب ریختنش هم یک داستان است. الان اگر یک روز پول دیر به حساب رادو واریز شود ما ۲۰۰ هزار دلار جریمه می‌شویم. آن‌وقت است که هزار نفر پیدا می‌شوند و انتقاد می‌کنند که چرا گذاشتید این اتفاق رخ دهد اما نمی‌گویند که از اول اگر ۳۰ هزار دلار به او می‌دادند این همه مشکلات به‌وجود نمی‌آمد.»

درویش در ادامه با اشاره به مشکلاتی که باشگاه پرسپولیس با آن مواجه است، می‌گوید: «در‌حال‌حاضر بازیکنان و مربیان خارجی زیادی داریم که باید در پرداخت حق و حقوق آنها به‌موقع اقدام کنیم تا مبادا کار به جریمه و شکایت نکشد. در‌کنار اینها آنقدر پرونده‌های شکایتی زیاد است که بعضی وقت‌ها به‌قدری درگیرمان می‌کند که یادمان می‌رود شرایط تیم چطور است. اخیرا هم یک شرکت که در سال ۸۴، ۸۵ در زمان مدیریت محمد‌حسن انصاری‌فرد با باشگاه قرارداد همکاری امضا کرده باشگاه را محکوم به پرداخت یک میلیارد و دویست میلیون کرده و حساب‌مان را بسته است. هیچ سندی هم در مورد این شرکت در باشگاه نیست اما به‌خاطر ۸۵ میلیون آن زمان الان غرامت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی می‌خواهد. چه‌کسی می‌خواهد این پرونده‌ها را جواب دهد خدا می‌داند. این پرونده‌ها یکی‌یکی می‌آیند و ما تا آنها را پرداخت کنیم جان به لب می‌شویم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج