اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۰۰۳۶۷
۳۴۲۳
۳۴۲۳
پ

عدم‌استقبال مشهدی‌ها از میزبانی پرسپولیس در آسیا

همان‌طور‌که روز گذشته در خبرها داشتیم ورزشگاه آزادی هنوز شرایط لازم را برای میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا ندارد و این مساله برای باشگاه پرسپولیس معضل شده است.

فرهیختگان: همان‌طور‌که روز گذشته در خبرها داشتیم ورزشگاه آزادی هنوز شرایط لازم را برای میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا ندارد و این مساله برای باشگاه پرسپولیس معضل شده است. البته در این میان باشگاه استقلال هم این ورزشگاه را به کمیته صدور مجوز حرفه‌ای معرفی کرده بود که به‌خاطر مسائل دیگر از حضور در آسیا محروم شده است. اما مدیریت باشگاه پرسپولیس برای اینکه تیمش قربانی عدم‌آماده شدن ورزشگاه آزادی برای گرفتن مجوز آسیایی نشود، تصمیم گرفته ورزشگاه امام رضای مشهد را به‌عنوان ورزشگاه خانگی خود به کمیته صدور مجوز حرفه‌ای معرفی کند. خبری که رضا درویش روز سه‌شنبه در گفت‌و‌گو با «فرهیختگان» آن را رسانه‌ای کرد اما با استقبال چندان خوبی از سوی مشهدی‌ها مواجه نشده است.

در این مورد با خبر شدیم بعد از اینکه احسان اصولی در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ با رایزنی‌های خود دیدار ایران و لبنان را در ورزشگاه امام رضا برگزار کرد و آن حواشی در مورد راه ندادن بانوان به ورزشگاه رخ داد، مدیران ورزشی این استان و همچنین ورزشگاه امام رضا، چندان موافق برگزاری بازی‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان در این ورزشگاه نیستند. با توجه به اینکه در بازی‌های لیگ قهرمانان به احتمال خیلی قوی حضور بانوان در ورزشگاه‌ها اجباری خواهد شد، مدیران مشهدی این نگرانی را دارند که باز هم اتفاقات بازی ایران و لبنان تکرار شود. اتفاقی که در‌صورت تکرار می‌تواند عواقب بدی برای فوتبال ایران داشته باشد. با توجه به این موضوع اگر پرسپولیس مجبور شد ورزشگاه دیگری را برای میزبانی از حریفان آسیایی خود در لیگ قهرمانان معرفی کند، چندان تعجب نکنید. ضمن اینکه در این زمینه سعی کردیم با مدیران ورزشی استان خراسان گفت‌و‌گویی داشته باشیم که اعلام کردند فعلا قصد صحبت در این مورد را ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج