۱۳۰۰۴۰۰
۱۸۰۰
۱۸۰۰
پ

۱۱ نکته که باید از بازی پرسپولیس- ملوان بدانید

پرسپولیس در دیداری از هفته بیست‌وپنجم به مصاف ملوان بندرانزلی می‌رود.

فوتبال ۳۶۰: دیدارهای هفته بیست‌وپنجم امروز با برگزاری ۴ مسابقه آغاز خواهد شد. در یکی از این دیدارها و در ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۹:۳۰ پرسپولیس میزبان ملوان است.  این مسابقه در شرایطی برگزار می‌شود که تنها ۵ هزار بلیت برای فروش آن اختصاص داده شده است.

۱-  پرسپولیس با ۴۸ امتیاز در رده سوم جدول است. این تیم با هر نتیجه‌ای در این دیدار از این رتبه پایین‌تر نخواهد رفت ولی این شانس را دارد که به رتبه دوم صعود کند. باتوجه به بازی‌های سخت این هفته سپاهان و استقلال دو رقیب اصلی پرسپولیس در راه قهرمانی، سرخپوشان بسیار امیدوار به کم کردن فاصله خود با سایر رقبا در این هفته هستند و نتایج این هفته می‌تواند نقش کلیدی در قهرمان شدن یا نشدن پرسپولیس در این دوره داشته باشد.

۲- ملوان با ۲۴ امتیاز در رده یازدهم جدول است. این تیم با پیروزی در این دیدار می‌تواند یک رده در جدول صعود کند ولی باخت در این مسابقه امکان دارد به قیمت سقوط این تیم به رتبه چهاردهم تمام شود.

۳- پرسپولیس در ۶ هفته اخیر به ۴ پیروزی و ۲ شکست دست یافته است. ملوان ۶ هفته است که به پیروزی نرسیده و در این ۶ هفته صاحب ۳ تساوی و ۳ باخت شده است. ملوان که در اواسط فصل آمار تحسین‌برانگیز ۵ بازی بدون گل خورده را از خود به جای گذاشت، در ۸ هفته اخیر تنها یک کلین‌شیت داشته است.

۴- بر اساس آمار «متریکا»، پرسپولیس بهترین تیم لیگ در زمینه فوتبال مالکانه است و در مالکیت توپ، تعداد پاس و دقت پاس بهترین آمار را دارد. شاگردان یحیی گل‌محمدی دومین تیم لیگ در نرخ تبدیل شوت به گل هستند. ملوان هم در دقت پاس و هم در دقت شوت جزو ۳ تیم ضعیف لیگ است.

۵- ملوان که سابقه کسب نتایج درخشان مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی را دارد، در این فصل از لیگ بردی خارج از خانه کسب نکرده است. پرسپولیس در ۳ بازی اخیر خانگی خود متحمل ۲ شکست شده و این آمار این تیم را در کورس مدعیان عقب انداخته است.

۶- ملوان از جمله تیم‌هایی است که یحیی گل‌محمدی برابر آن آمار بسیار خوبی دارد؛ گل‌محمدی در ۵ مصاف آخر برابر ملوان به پیروزی رسیده است. بهترین برد دوران مربیگری گل‌محمدی با پیروزی ۶ بر صفر مقابل ملوان در جام‌حذفی به ثبت رسیده است. ۱۰ مصاف آخر پرسپولیس و ملوان در لیگ و حذفی مساوی نشده که در این بازی‌ها ۸ بار پرسپولیس برنده شده و ۲ مرتبه ملوان.

۷- دو بازیکنی که سابقه بازی برای هر دو تیم را دارند، رکورددار گلزنی در این مسابقه هستند. پژمان نوری با ۶ و مهرداد اولادی با ۵ گل بهترین آمار را در این تقابل دارند. امید عالیشاه و کمال کامیابی‌نیا تنها بازیکنان حال حاضر دو تیم هستند که سابقه گلزنی در این دیدار را دارند.

۸- علیرضا بیرانوند که رکورددار بیشترین کلین‌شیت در این فصل است، با نمره ۷.۴۰ بهترین بازیکن پرسپولیس و دومین بازیکن برتر لیگ است. بهترین بازیکن ملوان هم دروازه‌بان این تیم است. ایمان صادقی با نمره ۷.۱۴ بهترین عملکرد را در این فصل داشته است. بهترین گلزنان دو تیم ۶ گله هستند. یورگن لوکادیا مهاجم هلندی سابق پرسپولیس که آخرین گلش را در بازی رفت با ملوان به‌ثمر رساند، بهترین گلزن پرسپولیس است. سجاد بازگیر هم در ملوان رکورددار گلزنی است.

۹- ایمان صادقی تنها بازیکن حال حاضر دو تیم است که سابقه بازی برای هر دو تیم در لیگ برتر را دارد. اکبر ایمانی، مهدی مومنی و عبدالله حسینی در تیم‌های مختلف سابقه همکاری با یحیی گل‌محمدی را دارند.

۱۰- هافبک دفاعی‌های دو تیم غایبان مهم این دیدار هستند. اکبر ایمانی همچنان شرایط بازی را ندارد و محمد صادق بارانی هم در این مسابقه حضور نخواهد داشت. کمال کامیابی‌نیا هنوز مصدوم است و نمی‌تواند در این مسابقه هم به میدان رود.

۱۱- بیژن حیدری داور این مسابقه خواهد بود. حیدری ۹ بار در لیگ این فصل قضاوت کرده است. این داور یک بار تقابل دو تیم را در لیگ برتر قضاوت کرده بود که در لیگ پانزدهم پرسپولیس مقابل ملوان به برتری ۲ بر صفر دست یافت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج