۱۳۰۰۵۸۸
۲۲۸۱
۲۲۸۱
پ

روند صعودی شاگردان منصوریان با بردی خانگی

فولاد توانست در روزی که باز هم برخی از تماشاگران اهوازی به منصوریان معترض بودند، به یک پیروزی شیرین دست یافت و به رتبه هفتم رسید.

ورزش سه: فولاد توانست در روزی که باز هم برخی از تماشاگران اهوازی به منصوریان معترض بودند، به یک پیروزی شیرین دست یافت و به رتبه هفتم رسید.

در یکی از دیدارهای هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر، تیم های فوتبال فولاد و نساجی به مصاف هم رفتند که شاگردان علیرضا منصوریان با ارائه یک بازی خوب و برتر، توانستند با نتیجه ۲ بر صفر از سد میهمان خود گذشته و به دومین پیروزی متوالی دست یابند.

بازی در دقایق ابتدایی اغلب در میانه میدان دنبال می شد و فولاد بیشتر مالک توپ بود. اولین فرصت جدی و مهم بازی را احسان پهلوان خلق کرد. او در محوطه جریمه صاحب توپ شد که شوت او با واکنش خوب حقیقی و برخورد به پای او به کرنر رفت.

حملات جسته گریخته فولاد در دقایق پایانی نیمه اول به نتیجه رسید. ارسال خوب تورس به روی دروازه با ضربه سر تماشایی محمدامین حزباوی همراه شد و توپ به دور از دستان حقیقی، به گوشه دروازه رفت و گل نخست بازی به ثمر رسید.

 

در نیمه دوم نیز این فولاد بود که حملات پرتعدادی را به روی دروازه خلق کرد. ظرف تنها ۴ دقیقه، شاگردان منصوریان صاحب ۴ موقعیت خطرناک شدند که ضربات تورس، انصاری، پهلوان و مجددا انصاری راهی به دروازه پیدا نکرد.

 نساجی نیز پس از این موقعیت ها، فشار خود به روی دروازه میزبان را افزایش داد و در چند صحنه شانس رسیدن به گل تساوی را داشت که مهمتری موقعیت آنها، شوتی بود که از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

در ادامه مجددا این فولاد بود که سوار بر بازی شد و به گل دوم رسید. ارسال مجتبی نجاریان از سمت راست را یکی از مدافعان  نساجی ناقص دفع کرد که توپ درست برابر ساسان انصاری قرار گرفت و این بازیکن نیز با شوتی روی پا، دروازه نساجی را برای بار دوم باز کرد.

در دقایق پایانی نیز شاگردان منصوریان توانستند برتری خود بر میهمان را دیکته کنند و ضمن حفظ نتیجه، سه امتیاز شیرین را کسب کنند. البته غبیشاوی نیز یک شوت فوق العاده را در ثانیه های پایانی روانه دروازه کرد که با واکنش حقیقی دفع شد. با این پیروزی، فولاد توانست به صورت موقت به رتبه هفتم جدول رده بندی برسد. این پیروزی در شرایطی به دست آمد که در کمال تعجب، برخی از هواداران اهوازی به منصوریان معترض بودند ولی او با این پیروزی، پاسخ انتقادات را داد.

روند صعودی شاگردان منصوریان با بردی خانگی

بازی از هفته بیست و پنجم - بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر 
پنج شنبه: ۱۷/۰۱/۱۴۰۲ ؛ ساعت: ۲۱:۳۰ 
ورزشگاه: فولاد آره نا اهواز /  پنج هزار تماشاگر 
گروه داوری: علی صفایی / کمک ها: محمدرضا منصوری – محمدعلی پورمتقی ؛ داور چهارم: مجتبی افرا / ناظر: سیداحمد صالحی

ترکیب فولاد:
کریستوفر کنت، مجتبی نجاریان، محمد امین حزباوی،  حمید بوحمدان (۷۷- الکس آلگریا)، علیرضا کوشکی (۷۷- محمدرضا غبیشاوی)، محمد آبشک (۶۲- سینا مریدی)، روبرتو تورس (۸۰- علیرضا باویه)، محمد نژادمهدی، وحید حیدریه (۷۷- سعید آقایی)، ساسان انصاری، احسان پهلوان

ترکیب نساجی:
علیرضا حقیقی، احسان قهاری، امیرمهدی جانملکی، علی شجاعی،صابر حردانی (۴۶- حسین زامهران)، ایوب کلانتری، احمد عبدالله زاده (۵۷- محمد شریفی)، حامد شیری، مهرداد عبدی(۶۷-علی داوران)، رضا جعفری، عبدالکریم اسلامی

روند صعودی شاگردان منصوریان با بردی خانگی

 اخطار

نساجی: مهرداد عبدی (43)

فولاد: محمد آبشک (47)

 شرح گل:

فولاد 1 – نساجی صفر (دقیقه 43: محمدامین حزباوی): فولاد صاحب یک ضربه کاشته شد که ارسال دیدنی روبرتو تورس حوالی تیر دوم به محمدامین حزباوی رسید و او با یک ضربه سر تماشایی به زاویه مخالف، توپ را به تور دروازه نساجی چسباند و تیمش را پیش انداخت.

فولاد 2 – نساجی صفر (دقیقه 83: ساسان انصاری): ارسال مجتبی نجاریان از سمت راست را مدافعان نساجی ناقص دفع کردند و توپ به ساسان انصاری رسید و این بازیکن نیز با یک شوت زمینی، دروازه میهمان را باز کرد و تیمش را با 2 گل پیش انداخت.

لحظات حساس:

دقیقه 7: اولین موقعیت بازی را ساسان انصاری خلق کرد که شوت او با برخورد به حامد شیری برگشت داده شد.

دقیقه 11: احسان پهلوان در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و پس از چند بار سر توپ، ضربه اش را روانه دروازه نساجی کرد که با واکنش دیدنی حقیقی توپ راهی کرنر شد.

دقیقه 19: شوت شجاعی از گوشه محوطه جریمه را کریستوفر کنت مهار کرد.

دقیقه 27: روی اشتباه مدافعان فولاد، این تیم  نساجی بود که با یک حرکت تند و تیز صاحب موقعیت شد که پاس نهایی به عبدالکریم اسلامی نرسید و با دخالت یکی دیگر از مدافعان فولاد، توپ راهی کرنر شد.

دقیقه 28: کرنر ارسالی نیز به شکل بسیار خطرناکی از مقابل دروازه فولاد عبور کرد و از خط طولی به بیرون رفت.

دقیقه 40: شوت راه دور بوحمدان را علیرضا حقیقی در دو مرحله مهار کرد.

دقیقه 42: بوحمدان یک بار دیگر شانسش را با یک شوت از پشت محوطه جریمه امتحان کرد که ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 4+45: فولاد تقریبا از همان نقطه ای که به گل رسید، صاحب یک ضربه کاشته دیگر شد که بوحمدان با یک شوت سرکش دروازه نساجی را تهدید کرد ولی شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

روند صعودی شاگردان منصوریان با بردی خانگی

دقیقه 51: شوت تورس از پشت محوطه جریمه کم جان بود و حقیقی به راحتی آن را در اختیار گرفت.

دقیقه 52: شوت احسان پهلوان در راه ورود به دروازه با برخورد به مدافع نساجی راهی کرنر شد.

دقیقه 65: روبرتو تورس در محوطه جریمه صاحب توپ شد که پس از یک سر توپ، ضربه اش به مدافعین برخورد کرد.

دقیقه 66: ساسان انصاری پس از ورود به محوطه جریمه در موقعیت خوبی قرار گرفت که شوت او با برخورد به مدافعین به بیرون رفت.

دقیقه 67: احسان پهلوان نیز دقیقا از همان زاویه ای که ساسان انصاری ضربه اش را زده بود، صاحب موقعیت شد که شوت او با اختلاف اندک از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 5+90: ضربه تماشایی محمدرضا غبیشاوی از پشت محوطه جریمه را علیرضا حقیقی با یک واکنش دیدنی برگشت داد و مانع از گلزنی ستاره جوان فولاد شد.

حاشیه:

* این بازی با حدود 3 دقیقه تأخیر آغاز شد.

* تماشاگران اهوازی در استادیوم حضور پیدا کرده و به حمایت از فولاد پرداختند.

* اشکان دژاگه بازیکن فولاد که دچار مصدومیت شده، با لباس شخصی در ورزشگاه حضور پیدا کرد.

* عبدالکریم اسلامی در دقیقه 18 دچار مصدومیت شد و برانکارد از زمین به بیرون برده شد که این مسئله منجر به نگرانی کادرفنی نساجی شد اما اسلامی پس از لحظاتی به میدان بازگشت.

* در شرایطی که محمد آبشک در محوطه جریمه خودی روی زمین افتاده بود و استوک هایش نیز از پایش درآمده بود، اما داور مسابقه او را با یک کارت زرد جریمه کرد که این مسئله با اعتراض شدید او همراه شد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج