۱۳۰۰۸۳۶
۲۹۱۴
۲۹۱۴
پ

رویای دوئل مسی و رونالدو در ریاض بر باد رفت

اینطور که از خبرها مشخص شده است مسی قصد ندارد مبلغ نجومی عربستان را بپذیرد و بار دیگر لذت تماشای رقابت خودش در کنار رونالدو را به طرفداران ببخشد.

تسنیم: اینطور که از خبرها مشخص شده است مسی قصد ندارد مبلغ نجومی عربستان را بپذیرد و بار دیگر لذت تماشای رقابت خودش در کنار رونالدو را به طرفداران ببخشد.

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو سال‌هاست که در کنار هم قدم می‌زنند، یا بهتر است بگوییم قدم می‌زدند، تا زمانی که ستاره پرتغالی تصمیم گرفت با قبول پیشنهاد عربستان مسیر دیگری را در پیش بگیرد. اکنون با پیشنهاد دریافت شده توسط ستاره آرژانتینی تاریخ در حال تکرار است، اما نمی‌توان بر این مذاکرات نگاهی خوشبینانه داشت.

رویای دوئل مسی و رونالدو در ریاض بر باد رفت

واقعیت این است که در این شرایط استثنائی پول حرف اول را نمی‌زند. شاید اگر خیلی از بازیکنان در این شرایط بودند تسلیم وسوسه می‌شدند، اما به نظر می‌رسد لئو مسی در حال حاضر منتظر گزینه‌های دیگر است تا تصمیم خود را بگیرد. بارسلونا امیدوار به معجزه است و پاری‌سن‌ژرمن امیدوار است که او بماند. انگار بالاتر بودن مبلغ اهمیتی ندارد و شرایط مسی مانند رونالدو نیست.

سفیر و تصویر عربستان سعودی

همانطور که نشریه مارکا گفته، دولت عربستان سعودی با افزایش سقف پیشنهادی که در آن زمان به کریستیانو رونالدو ارائه شده بود، موافقت کرده است. مبلغ برای هر یک از دو فصلی که به مسی پیشنهاد شد تا ۳۵۰ میلیون یورو می‌رسد تا دورانش به عنوان یک فوتبالیست را به پایان برساند و سپس تا سال ۲۰۳۰ به عنوان سفیر و تصویر عربستان سعودی باقی بماند.

جستجو برای ستاره‌های دیگر

تیم‌های علاقه‌مند به مسی، اول الهلال و بعد الاتحاد، به فکر بازیکنان دیگری هستند که شاید در سطح مسی نباشند، اما در دسترس‌تر هستند. به نظر می‌رسد برای تماشای مجدد دوئل رونالدو و مسی باید کمی بیشتر منتظر ماند.

با درک این موضوع که شاید پول تنها دلیل آمدن مسی نباشد، عرب‌ها چشم‌انداز وسیع‌تری برای خود در نظر گرفته‌اند. در واقع آنها مدعی هستند سرخیو راموس می‌تواند اولین خرید بزرگ فصل آینده النصر برای بازی در کنار کریستیانو رونالدو باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج