۱۳۰۰۹۵۹
۲۸۴۸
۲۸۴۸
پ

بیژن طاهری مانع از اخراج ساپینتو شد

بیژن طاهری جزو استقلالی های دو آتشه و قدیمی و از دوستان نزدیک زنده یاد ناصر حجازی است که همواره در طول دوران فوتبال و مربیگری اش هربار در کنار تیم استقلال بوده با تمام وجود خودش را وقف این تیم کرده است.

خبرورزشی: بیژن طاهری که در سال های اخیر در کنار مربیان مختلفی کار مربیگری و یا سرپرستی تیم استقلال را برعهده داشته در فصل جاری نیز با تمام توان و انرژی، خودش را وقف تیم استقلال کرده است.

در جریان دیدار استقلال در شهر اراک مشاهده می کردیم که تصویر بیژن طاهری کنار زمین گاهی بیش از دیگر اعضای کادر فنی به چشم می‌آمد. بالا و پایین پریدن های او، صحبت با داور و کمک داور و یا حرف زدن با عوامل اجرایی کنار زمین برای ایجاد آرامش در اطراف نیمکت تیم استقلال، همه و همه جزو کارهایی بود که بیژن طاهری برای کاهش فشار ناشی از سکوهای پر التهاب استادیوم اراک انجام می داد تا ساپینتو و دیگر مربیان استقلال به همراه نیمکت نشینان تیم با آرامش کارشان را دنبال کنند.

بیژن طاهری همواره در صحنه های مشکلات داوری جزو اولین نفراتی بود که خودش را به کنار خط می رساند و مراقب بود تا ساپینتو از کوره در نرفته و بار دیگر با محرومیت مواجه نشود. در واقع می‌توان گفت مدیریت خوب بیژن طاهری برای ایجاد نظم و انضباط کنار زمین و درون محوطه فنی تیم استقلال موجب شد تا در دیداری که مشکلات داوری آن کم نبود ساپینتو بدون دریافت کارت زرد و یا اخراج شدن ۹۰ دقیقه را پشت سر بگذارد و در بازی بعدی استقلال هم کنار زمین باشد.

یادآور می شود؛ با توجه به تعهدات قبلی داده شده از سوی ساپینتو برای رعایت مسایل اخلاقی کنار زمین ممکن بود با اخراج یا هر گونه گزارش ناظر بازی، این مربی پرتغالی که حضورش در کنار زمین به شدت روی تیم و بازیکنان استقلال تأثیرگذار است در اراک اخراج شده و با دو جلسه محرومیت بازی دربی را هم از دست می داد تا تیمش بدون او به مصاف پرسپولیس برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج