جاباما
۱۳۰۱۰۷۴
۱۲۹۵
۱۲۹۵
پ

باخت دوباره چلسی؛ در هنوز بر همان پاشنه می‌چرخد!

چلسی با سرمربی جدیدش فرانک لمپارد امشب در یک بازی خارج از خانه به مصاف وولوز رفت و با نتیجه ۱-۰ شکست خورد.

ورزش سه: چلسی با سرمربی جدیدش فرانک لمپارد امشب در یک بازی خارج از خانه به مصاف وولوز رفت و با نتیجه ۱-۰ شکست خورد.

چلسی که بعد از منصوب شدن فرانک لمپارد به عنوان سرمربی موقت این تیم اولین بازی‌اش را با هدایت او انجام می‌داد امشب در مولینکس، خانه ولورهمپتون، به مصاف این تیم رفت و با گل تماشایی نونز در نیمه اول مسابقه ۱-۰ شکست خورد تا لمپارد اولین شکست خود در دوره جدید حضورش روی نیمکت چلسی را تجربه کند.

اولین موقعیت جدی این مسابقه توسط وولوز روی دروازه چلسی ایجاد شد. روی یک ضربه آزاد که در اختیار وولوز قرار گرفت و شوت لمینا با اختلاف اندک از کنار دروازه چلسی بیرون رفت.

در دقیقه ۳۱ دنیل پودنسه با بیرون پا توپی به درون محوطه جریمه چلسی فرستاد اما توپ با ضربه سر مدافع چلسی در گوشه دیگر محوطه جریمه به نونز رسید. ستاره پرتغالی هم بی درنگ با یک ضربه والی تماشایی توپ را به زاویه مخالف فرستاد و کاری هم از کپا ساخته نبود تا به این ترتیب یک گل تماشایی به ثبت برسد. نونز که در تابستان از اسپورتینگ لیسبون به ولورهمپتون پیوسته، دومین گل فصل خود برای باشگاه انگلیسی را به ثمر رساند.

باخت دوباره چلسی؛ در هنوز بر همان پاشنه می‌چرخد!
باخت دوباره چلسی؛ در هنوز بر همان پاشنه می‌چرخد!

چند دقیقه کاستا می‌توانست اختلاف را برای وولوز به دو گل برساند. اما کپا با یک واکنش تماشایی ضربه کاستا را دفع کرد تا تیمش را از عقب افتادن با اختلاف دو گل نجات بدهد.

نیمه اول با برتری 1-0 ولورهمپتون به پایان رسید تا تیم فرانک لمپارد این نیمه را با شکست به پایان برساند.

باخت دوباره چلسی؛ در هنوز بر همان پاشنه می‌چرخد!

در نیمه دوم اولین موقعیت نصیب ولووز شد. با اینکه چلسی در این نیمه سعی داشت کنترل بازی را به دست بگیرد اما بر خلاف جریان بازی کونیا از فاصله 35 متری شوت پرقدرتی به سمت دروازه کپا شلیک کرد که از کنار دروازه بیرون رفت.

چلسی در دقیقه 57 به شدت به داور مسابقه معترض بود و بازیکنان آبی‌پوش معتقد بودند ژوائو گومز در محوطه جریمه وولوز توپ را با دست لمس کرده و باید یک پنالتی به سود آنها اعلام شود. بعد از بررسی طولانی‌مدت صحنه با VAR داور تصمیم اولیه خود را تایید کرد و بازی ادامه پیدا کرد.

چلسی در دقایق بعدی تلاش زیادی برای به ثمر رساندن گل تساوی به خرج می‌داد و وولوز عقب‌ کشیده و سعی داشت با دفاع فشرده مانع از باز شدن دروازه‌اش شود. فرانک لمپارد برای اینکه تغییری در خط حمله تیمش ایجاد شود ژوائو فلیکس را بیرون کشیده و پی‌یر امریک اوبامیانگ را به میدان فرستاد تا شاید او بتواند گرهی از کار بسته چلسی باز کند. دیگر تغییرات مد نظر او ورود بن چیلول به جای مارک کوکوریا و مودریک به جای رحیم استرلینگ بود.

باخت دوباره چلسی؛ در هنوز بر همان پاشنه می‌چرخد!

اوبامیانگ که به عنوان یار تعویضی به میدان آمده بود موقعیت چندانی پیدا نکرد و تنها توپ خوبی که برای او ارسال شده بود با حضور به موقع سمدو دفع شد تا این ستاره گابنی نتواند تاثیری در این بازی داشته باشد.

باخت دوباره چلسی؛ در هنوز بر همان پاشنه می‌چرخد!

بازی در نهایت با شکست 1-0 چلسی به پایان رسید تا فرانک لمپارد اولین شکست خود با این تیم را تجربه کند. آبی‌های لندن در حال حاضر با 39 امتیاز در رتبه یازدهم جدول لیگ برتر ایستاده‌اند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج