۱۳۰۱۵۰۵
۱ نظر
۱۴۸۶
۱ نظر
۱۴۸۶
پ

اکبرپور: چرا فقط آبروی استقلال را در تلویزیون می‌برند!

یک پیشکسوت استقلال می‌گوید: اگر استقلال در مدیریت مشکل دارد چرا با نشان دادن یک شوی تلویزیونی با آبروی آن بازی می‌کنند و چرا مشکلات سایر تیم‌ها را این گونه حل و فصل نمی‌کنند؟

ایسنا: علیرضا اکبرپور در ارزیابی از عملکرد استقلال برابر آلومینیوم اراک، اظهار کرد: آلومینیوم اراک یکی از تیم‌های خوب کشور است که مقابل تیم‌های بزرگ نتیجه را واگذار نکرده بود و به سایر تیم‌های بالای جدول باج نداده است. در این بازی یکی از عواملی که سبب پیروزی استقلال برابر این تیم شد خودباوری و اتحاد بازیکنان بود و نشان داد که استقلال تیم خطرناکی است. در این دیدار شاهد بازی بسیار زیبا و تماشاپسندی از سوی تیم استقلال بودیم.

وی پیرامون این پرسش که آیا می‌توان گفت استقلال آماده ترین لیگ ایران است؟ گفت: استقلال، پرسپولیس و سپاهان هر ۳ تیم برای قهرمانی رقابت می‌کنند و پتانسیل قهرمانی نیز دارند. البته هر تیمی که لغزش داشته باشد از صدر جدول دور می‌ماند و به راحتی امتیاز از دست خواهد داد، بنابراین امیدوارم روزهای شکست ناپذیری و پیروزی‌های پرگل برای استقلال ادامه داشته باشد تا از صدر دور نشود.

پیشکسوت استقلال همچنین درباره اوضاع عجیب استقلال و حاشیه‌های این تیم از جمله پرداخت نشدن مطالبات استراماچونی و حذف از آسیا، خاطرنشان کرد: جای تاسف دارد به تیمی  که به این زیبایی بازی می‌کند کمک نمی‌شود. مگر سال‌های قبل به تیم‌های دیگر کمک نمی‌شد که استقلال از این مساله مستثنی باشد؟ اگر استقلال به آسیا می‌رفت و افتخارآفرینی می‌کرد سبب سربلندی کشور می‌شد. چرا باید بین استقلال و سایر تیم‌ها تبعیض قائل شوند؟ باید به این تیم کمک می‌شد تا آسیا را به راحتی از دست ندهد.

چرا با آبروی استقلال در تلویزیون بازی شد؟

اکبرپور با اشاره به برنامه تلویزیونی فوتبال برتر که با حضور فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل استقلال و قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی بسیار جنجال برانگیز شد، گفت: شویی را در تلویزیون راه می‌اندازند و ذهن مردم را معطوف آن می‌کنند تا چه چیزی را ثابت کنند؟ اگر استقلال در مدیریت مشکل دارد، به جای این که در تلویزیون مطرح و با آبروی استقلال بازی کنند، به شکل دیگری آن را حل و فصل می‌کردند. مدیریت تیم را زیر سوال می‌برند که مدیر و بازیکن را مقابل هم قرار دهند. چرا مشکلات سایر تیم‌ها را این گونه حل و فصل نمی‌کنند؟ مگر در سایر تیم‌ها پول گم نمی‌شود و این مساله تنها در استقلال رخ می‌دهد؟

استقلال و هوادارانش را نابود کردند

اکبرپور در پایان پیرامون این پرسش که حذف استقلال از آسیا چه تبعاتی می‌تواند برای استقلال داشته باشد؟ تصریح کرد: تبعات زیادی به دنبال دارد استقلال و هواداران آن را با این حرکت به نوعی نابود کردند و در حق این تیم اجحاف شد، اگر فقط استقلال خراب است پس آن را درست کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      میخوای هرجا شما باختید هم به سه هیچ برا پرسپولیس یا تیمهای دیگه بزنند جمع کنید این هوچیگری ها رو مدیراتون گند زدند طلبکاری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج