۱۳۰۱۶۵۱
۲۷۶۶
۲۷۶۶
پ

حمله کاپیتان سابق استقلال به عضو هیئت مدیره

امیرحسین صادقی کاپیتان سابق استقلال تهران نسبت به اظهارات امروز عضو هیات مدیره باشگاه واکنش نشان داد.

ایلنا: امیرحسین صادقی درخصوص شرایط این روزهای استقلال اظهار داشت: استقلال داخل زمین وضعیت خوبی دارد و این فقط از نظر کسب نتیجه است. خیلی امیدوار کننده بود که ۸ امتیاز اختلاف تا صدر جدول رده بندی را جبران کردند و الان یکی از شانس‌های کسب عنوان قهرمانی باشند.

او ادامه داد: متاسفانه به غیر از این مورد، شرایط اصلا خوب نیست. بازیکنان کاملا حق دارند که به دنبال مطالباتشان باشند. زمان ما هم شرایط اینطور بود. امیدوارم هر چه زودتر تکلیف پرونده شکایت استراماچونی برطرف شود. بحث امروز در همه جا استراماچونی است و همه درباره او صحبت می‌کنند. 

کاپیتان اسبق استقلال افزود: سه سال است که در مورد استراماچونی فقط حرف می‌زنند و هیچ کاری انجام نمی‌دهند. در این مدت هم هیچ عزم ملی هم وجود نداشت که بخواهند پول او را پرداخت کنند. در غیر این صورت الان وضعیت اینطور نبود. با وضعیتی که همه شاهد آن هستیم پول حالاحالاها پرداخت نمی‌شود. به غیر از عزم ملی وقتی پول هم در باشگاه وجود داشت بی کفایتی مدیران موجب شد پول پرداخت نشود. فقط مدیران به اسم خودشان فکر می‌کنند و به فکر آینده استقلال اصلا نبوده و نیستند. اگر به فکر باشگاه بودند می‌توانستند پول را کم کم به او پرداخت کنند ولی هیچ کاری انجام ندادند.

صادقی درباره اظهارات امروز محمد مومنی که اعلام کرد جلسات هیات مدیره هیچ خروجی ندارد، عنوان کرد: در مورد اعضای ورزشی هیات مدیره استقلال بارها صحبت کردم. متاسفانه هیچ تغییری هم در ترکیب اعضای هیات مدیره به وجود نیامد. زمانی که دوستان ابتدای فصل گذشته در زمان مدیریت قبلی با خانواده استانبول یا دبی بودند آن موقع هم هیات مدیره هیچ آورده ای نداشت؟ یا این ماشین‌هایی که دوستان از باشگاه گرفتند و می‌گویند که پولش را هم دادند، باز هم هیات مدیره آورده‌ای نداشت؟ 

او ادامه داد: واقعا وقتی هیچ کاری انجام نمی‌دهند چرا باید در هیات مدیره باشگاه باشند؛ خطاب به آقای مومنی می‌گویم اگر نمی‌توانی کاری انجام بدهی لطفا با یک خداحافظی همه ما را خوشحال کن! وقتی هیچ ثمره مثبتی در باشگاه ندارید پس خواهشا هر چه زودتر استقلال را رها کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج