۱۳۰۱۸۵۰
۱۴۶۱
۱۴۶۱
پ

خمس: شناختی از فوتبال ایران نداشتم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه قبل از آمدن به این تیم هیچ شناختی از فوتبال ایران نداشته است، گفت: کسی برای‌ سرمربیگری تیم‌ملی با من تماس نگرفته بود.

ایسنا: پاکو خمس عصر دوشنبه، ۲۱ فروردین در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در بازی مقابل سپاهان هوادارانمان جو فوق العاده‌ای را ایجاد کردند، انتظار چنین استقبالی را نداشتم و یکی از بهترین صحنه های زندگی ورزشی‌ام رقم خورد. 

وی افزود: تماشاگران باعث می‌شوند بازیکنان با انگیزه و روحیه بیشتری بازی کنند و امیدوارم در بازی‌های آتی نیز هواداران را همراه خود داشته باشیم.

خمس ادامه داد: بازی مقابل سپاهان دشوار بود و با یکی از بهترین تیم‌های لیگ‌برتر بازی کردیم، علی‌رغم اینکه سپاهان در بازی‌هایش موقعیت‌های بسیاری ایجاد می‌کند ما اجازه ندادیم این تیم به دروازه ما بیشتر نزدیک شود و تیم ما در این بازی خوب کار کرد و با تلاش بازیکنانمان موفق شدیم، سپاهان را شکست دهیم.

وی در رابطه با آمدنش به تراکتور گفت: هیچ شناختی از فوتبال ایران نداشتم و چیزی که باعث شد به لیگ ایران بیایم فرد پیشنهاد دهنده و اعتمادی متقابلی بود که بین من و باشگاه ایجاد شد و اینکه فهمیدم تراکتور می‌خواهد در ایران و آسیا موفق باشد، همین موضوع باعث شد تا به تراکتور بیایم.

سرمربی تراکتور متذکر شد: فرصت خوبی برای قرارگیری در رتبه چهارم داریم و نزدیک شدن تیم‌ها باعث می‌شود که رقابت حساس‌تر شود، نمی‌توان گفت کدام تیم قهرمان خواهد شد.

خمس اذعان کرد: به عنوان یک تیم، سپاهان را بهتر دیدم، پرسپولیس هم ویژگی خاصی برای شکست دادن تیم‌ها دارد و تعادل در استقلال بیشتر از دیگر تیم‌ها است.

وی گفت: لیگ ایران ظرفیت بهتر شدن را دارد، به نظرم وظیفه ماست که تلاش کنیم کیفیت این رقابت‌ها افزایش یابد.

وی با ابراز اینکه بازیکنان ایرانی برای انجام رقابت مناسب هستند، مطرح کرد: بازیکنان فوتبال در ایران خوب پرورش نمی‌یابند و به نظرم باید روی فوتبال پایه بیشتر کار شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا می‌دانید تراکتوری‌ها وقتی تیم گل می‌خورد کدام شعار را سر می‌دهند؟، گفت: هنوز کامل بلد نیستم ولی "عیبی یوخ" را یادگرفتم و از این به بعد این کلمه را استفاده می‌کنم.

خمس در رابطه با موهای بلندش در زمان بازیکنی (با خنده) گفت: موهای بلندم الان تبدیل به ریش شده‌اند.

سرمربی تراکتور اضافه کرد: به نظرم مربی‌ها باید جدی باشند و نشان دهند که واقعا جدی‌اند، مربی‌ها نیز مانند بقیه انسان‌ها خوشحال و یا ناراحت می‌شوند، اما معمولا عصبانیت مربیان دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از تفاوت‌های فوتبال ایران با اروپا نامناسب بودن چمن های ایران است، اظهارکرد: ایده من فوتبال مالکانه است و شرایط چمن گاهی اوقات کار را دشوار می‌کند.

وی در رابطه با تبدیل شدن رضا اسدی به مهاجم گفت: اسدی بازیکنی است که توانایی بازی در هر پستی را دارد و با توجه به سبک بازی‌اش، بازی دادن به این بازیکن در خط حمله و نزدیک به دروازه حریف صلاح است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در رابطه با شایعات پیشنهاد سرمربیگری تیم‌ملی به او، خاطرنشان کرد: کسی از تیم‌ملی با من تماس نگرفته بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج