۱۳۰۲۱۵۶
۴۱۵۳
۴۱۵۳
پ

نوری: فتح‌الله‌زاده با هلیکوپتر وزیر سقوط کرد!

محمد نوری در خصوص شرایط باشگاه استقلال صحبت کرده است

خبر ورزشی: محمد نوری پیشکسوت استقلال می گوید خیلی عجیب است که سازمان خصوصی سازی و شخص آقای قربان زاده یک مرتبه در روزهای اوج گیری استقلال به سمت قهرمانی یاد چک های علی فتح‌ الله‌ زاده افتاد!

نوری: فتح‌الله‌زاده با هلیکوپتر وزیر سقوط کرد!

محمد نوری، بازیکن قدیمی استقلال درباره اتفاقات اخیر در راس مدیریت باشگاه استقلال اظهار داشت:

 کاری ندارم که علی فتح‌ الله‌ زاده در این مدت چه کار کرد یا چه کارهایی می توانست انجام بدهد و نکرد، کاری ندارم که الان مردم درباره مدیرعامل تازه استعفا کرده استقلال چه حرفی می زنن ولی برای تیم جدید مدیریتی هم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم آقای کریمی در کارش بهترین اتفاقات را برای استقلال رقم بزند اما اتفاقات اخیر کاملا مشکوک است.

وی اضافه کرد:

 عجیب است؛ استقلال در نیم فصل اول که نتایج امروز را نمی گرفت کسی کاری به کارش نداشت! عجیب است که سازمان خصوصی‌سازی کاری به بدهی استقلال یا چک‌های فتح‌ الله‌ زاده نداشت! عجیب است که هیچ کس نمی گفت فتح‌ الله‌ زاده برگشته و ماجرای مطالبات قبلی مدیرعامل و این مسائلی که در این مدت شنیدیم را مطرح نمی کرد اما حالا دوباره مشغول سنگ اندازه جلوی پای استقلال هستند.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد:

 به محض اینکه استقلال در نیم فصل دوم شروع به اوج گیری کرد اسم قربان زاده بیشتر از اعضای تیم استقلال در رسانه‌ها مطرح شد. آنهایی که دنبال موفقیت پرسپولیس هستند چشم نداشتند ببینند استقلال در حال اوج گیری است و وقتی دیدند با محروم کردن ساپینتو و حمله به سرمربی استقلال کاری از پیش نمی‌برند توجه شان را به سمت مدیریت باشگاه تغییر جهت دادند تا لااقل از آن طریق اوضاع باشگاه را به هم بریزند اما همه دشمنان استقلال کور خوانده‌اند.

نوری خاطرنشان کرد:

 پولادگر - معاون وزیر ورزش - گفته ما اگر این مسائل را می دانستیم زودتر کمک می‌کردیم! مگر شما از سه ماه پیش نمی دانستید که استقلال به استراماچونی بدهی دارد؟ چرا آن زمان کمک نکردید؟ ظاهراً علی فتح‌ الله‌ زاده هم در هلیکوپتری بوده که با وزیر سقوط کرد، چون در این مدت وقتی وزیر در وزارت ورزش نبود انگار که هیچ کسی هم نبود از باشگاه استقلال حمایت کند.

وی ادامه داد:

 اگر به اتفاقات دو ماه اخیر نگاهی اجمالی داشته باشیم کاملا مشخص است که همه چیز مهندسی شده بود تا استقلال اوج نگیرد، قدرت پیدا نکند و جایگاهش را در بالای جدول تثبیت نکند. الان هم باز مشخص نیست ترکش‌های اتفاقات اخیر تیم استقلال را از مسیر خودش منحرف می‌کند یا نه! ولی آنچه مسلم است اینکه استقلال یک سرمربی مقتدر دارد.

وی اضافه کرد:

 شکر خدا ساپینتو یک تنه جلوی همه چیز ایستاده و سعی کرده تمام مشکلات را کنار بزند اما به هر حال عده‌ای دنبال زمین زدن استقلال هستند تا این تیم دوباره قهرمان نشود. سال قبل هم اگر استقلال قهرمان شد برای این بود که کسی روی این تیم حساب نمی کرد و تا خواستند به خودشان بیایند فرهاد مجیدی استقلال را قهرمان کرده بود اما حالا با برنامه‌ریزی دقیق جلو آمده اند.

نوری همچنین با اشاره به اوضاع مدیریتی باشگاه پس از استعفای فتح‌ الله‌ زاده گفت:

 حجت کریمی از نفراتی بوده که فصل قبل هم در هیات مدیره استقلال حضور داشته و به خوبی زیر و بم کار را می داند. باید به او فرصت بدهیم و کمکش کنیم تا استقلال را از این وضعیت نجات بدهد. اگر قرار باشد اتفاق خوبی بیفتد با سرپرست مدیرعاملی جدید هم اتفاق خواهد افتاد.

پیشکسوت استقلال درباره بازی هوادار گفت:

 همه چیز استقلال نشان دهنده موفقیت های پیش روی این تیم است. قطعاً بازیکنان نباید کاری به کار اوضاع مدیریتی داشته باشند. آنها باید نشان بدهند که دشمنان استقلال نمی‌توانند چوب لای چرخ این تیم بگذارند.

وی ادامه داد:

 از کریمی و تیم مدیریتی اش هم می خواهیم که کاری به کاری این مسائل نداشته باشند و به جای سرشاخ شدن با قربان زاده ها کاری کنند که استقلال در آرامش به سمت قهرمانی برود. چون قطعا قهرمان شدن استقلال خیلی ها را می سوزاند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج