۱۳۰۲۲۲۸
۳۷۴۳
۳۷۴۳
پ

ادامه فاجعه برای یوونتوس: باز هم کسر امتیاز!

باشگاه یوونتوس با تحقیقات جدیدی درباره تخطی از قوانین فرپلی مالی مواجه است که در صورت اثبات این اتهامات ممکن است بیانکونری بار دیگر در سری آ با کاهش امتیاز مواجه شود.

ورزش سه: باشگاه یوونتوس با تحقیقات جدیدی درباره تخطی از قوانین فرپلی مالی مواجه است که در صورت اثبات این اتهامات ممکن است بیانکونری بار دیگر در سری آ با کاهش امتیاز مواجه شود.

رسانه‌های ایتالیایی اعلام کرده‌اند که باشگاه یوونتوس نامه‌ای رسمی از طرف فدراسیون فوتبال این کشور دریافت کرده که بر اساس آن تحقیقات درباره پرونده موسوم به "مانورهای دستمزد" رسماً آغاز شده است. در صورت اثبات اتهام‌هایی که به باشگاه وارد شده است، یوونتوس به‌دلیل تخطی از قوانین فرپلی مالی ممکن است باز هم با کسر امتیاز در سری آ مواجه شود.

این پرونده با پرونده‌ای که پیش از این باعث کسر ۱۵ امتیاز از یوونتوس شده است تفاوت دارد. در پرونده قبلی، یووه متهم شده بود که درآمدش از نقل و انتقالات را به‌صورت تقلبی بیشتر از واقعیت نشان داده تا در صورت‌های مالی باشگاه توازن برقرار شود. باشگاه یوونتوس علیه این حکم کسر امتیاز اعتراض کرده و جلسه دادگاه تجدیدنظر روز ۱۹ آوریل برگزار خواهد شد.

ادامه فاجعه برای یوونتوس: باز هم کسر امتیاز!

اما در پرونده جدید اتهامات باشگاه یوونتوس این باشگاه متهم شده که در سال 2020 و در اوج بحران کرونا به دروغ اعلام کرده است که بازیکنانش برای کمک به باشگاه برای عبور از بحران موافقت کرده‌اند که 4 ماه دستمزد خود را به باشگاه ببخشند. مقامات فوتبالی و قضایی ایتالیایی مدعی هستند که این ادعای یوونتوس در سال 2020 دور از واقعیت بوده است.

تحقیقات نشان داده که بازیکنان یوونتوس در آن‌زمان تنها یک ماه از دستمزد خود را به باشگاه بخشیده بودند. در واقع یوونتوس به بهانه‌های مختلف از جمله قراردادهای اسپانسری مابه‌التفاوت 3 ماه دستمزد را به بازیکنانش برگردانده است.

به نظر می‌رسد باشگاه یوونتوس به تخطی از بند 4 قوانین فرپلی مالی متهم خواهد شد. خبرگزاری آنسا اعلام کرد یوونتوس پانزده روز فرصت دارد تا اولین واکنش خود به این اتهامات را ارائه دهد. این گزارش حاکی است که در صورت اثبات اتهامات پرونده جدید این اتهامات می‌تواند برای باشگاه ایتالیایی تبعات بیشتری داشته باشد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج