۱۳۰۲۲۸۱
۴۵۴۹
۴۵۴۹
پ

برد مقتدرانه رئال مادرید در بازی یک طرفه با چلسی

رئال‌مادرید با برتری ۲ گله مقابل چلسی در دیدار رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به حضور در نیمه‌نهایی نزدیک شد.

خبرورزشی: رئال‌مادرید با برتری ۲ گله مقابل چلسی در دیدار رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به حضور در نیمه‌نهایی نزدیک شد.

 برد مقتدرانه رئال مادرید در بازی یک طرفه با چلسی

شب دوم از دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نبردی جذاب و هیجان‌انگیز در سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید دنبال شد که در این دیدار رئال‌مادرید با نتیجه ۲-۰ از سد چلسی گذشت.

چلسی برخلاف انتظار شروع خوبی در این دیدار داشت و حتی ژوآئو فلیکس می‌توانست دروازه تیبو کورتوا را باز کند که با واکنش به موقع سنگربان بلژیکی دروازه میزبان بسته ماند. اما وقتی که رئال جلو کشید موقعیت‌های بهتری خلق کرد و در دقیقه ۲۱ به گل نخست رسید. ضربه وینیسیوس را کپا آریسالاباگا مهار کرد اما این توپ جلوی پای مهاجم فرصت‌طلب کهکشانی‌ها افتاد و توپ وارد دروازه تیم انگلیسی شد. نیمه نخست با همین تک‌گل به پایان رسید.

در نیمه دوم اولین اتفاق مهم در دقیقه ۵۹ رخ داد، وقتی که بن چیلول با متوقف کردن رودریگو به دلیل این که موقعیت خوبی را از حریف گرفته بود، کارت قرمز مستقیم گرفت. در دقیقه ۷۴ شوت زمینی پای چپ مارکو آسنسیو از میان مدافعان چلسی به گوشه دروازه مهمان رفت تا خیال کارلو آنچلوتی و شاگردانش راحت‌تر شود.

با توجه به این برد به نظر می‌رسد رئال‌مادرید شانس بالایی برای حضور در نیمه‌نهایی داشته باشد و این احتمال وجود دارد پیش از فینال به مصاف منچسترسیتی بروند که شب گذشته بازی رفت را با ۳ گل از بایرن‌مونیخ برد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج