۱۳۰۲۴۱۰
۲۷۰۹
۲۷۰۹
پ

نقش کمرنگ مهاجمان استقلال در موفقیت آبی‌ها

نتایج خوب این روزهای استقلال در حالی رقم خورده که مهاجمان تخصصی این تیم نقش چندانی در آن نداشته‌اند.

فوتبالی: نتایج خوب این روزهای استقلال در حالی رقم خورده که مهاجمان تخصصی این تیم نقش چندانی در آن نداشته‌اند.

نقش کمرنگ مهاجمان استقلال در موفقیت آبی‌ها

مروری بر نتایج تیم ریکاردو ساپینتو نکته جالبی را نشان می‌دهد؛ آبی‌ها در حالی از 11 بازی اخیر خود 10 برد و یک تساوی کسب کرده‌اند که مهاجمان تخصصی نقش زیادی در این نتایج نداشته‌اند. به همین بهانه در این مطلب به آخرین روز گلزنی چهار مهاجم اصلی این تیم نگاهی می‌اندازیم؛

ارسلان مطهری : ۴۴ روز

از آخرین مرتبه که ارسلان مطهری برای استقلال گلزنی کرد حدود 44 روز می‌گذرد. مطهری در مصاف خارج از خانه تیمش مقابل نساجی در هفته بیست و یکم لیگ برتر که روز 9 اسفند 1401 برگزار شد گل اول بازی را به ثمر رساند و از آن روز به بعد دیگر موفق به گشودن دروازه حریفان نشده است.

آخرین گل بازیکن شماره 72 آبی‌ها، یک امتیاز برای این تیم به همراه داشت.

آرمان رمضانی : ۵۳ روز

مهاجم شماره 23 استقلال که بابت گل حیاتی مقابل شهرخودرو در هفته های پایانی فصل قبل و نزدیک کردن تیم به عنوان قهرمانی، محبوبیت خاصی نزد هواداران آبی پیدا کرده، بیش از 50 روز است پایش به گلزنی باز نشده است.

آرمان رمضانی آخرین بار در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گلزنی کرد و در دیدار با ملوان دومین گل استقلال را به ثمر رساند تا در پیروزی دو بر صفر تیمش و صعود به مرحله یک چهارم نقش موثری ایفا کرده باشد. از آن روز به بعد این بازیکن دیگر نتوانسته توپی از خط دروازه حریفان استقلال عبور دهد. البته او به عنوان بازیکن تعویضی وارد بازی می شود و به همین دلیل شانس گلزنی زیادی ندارد.

پیمان بابایی : ۲۱۵ روز

دیگر مهاجم استقلال پیمان بابایی است که پس از درخشش در سومقاییت آذربایجان به لیگ برتر برگشت و سرانجام از تراکتور راهی استقلال شد. بابایی که شروع خوبی با آبی‌ها داشت به دلیل مصدومیت بدموقع هفته‌های زیادی را از دست داد و به همین دلیل مدتی طولانی است که از آخرین روز گلزنی‌اش برای آبی‌های تهرانی می‌گذرد.

هفته ششم لیگ برتر بود که در مصاف استقلال و نساجی، پیمان بایایی در چهارمین دقیقه بازی اولین گل تیمش را زد و زمینه پیروزی سه بر یک را رقم زد. او هم در بازیهای اخیر استقلال به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده است و بیشتر بازیسازی و فضاسازی کرده تا گلزنی.

سجاد شهباززاده : ۳۱۵ روز

عجیب ترین بخش این فهرست به مهاجم باسابقه آبی‌ها مربوط است. سجاد شهباززاده که پس از چند فصل حضور در سپاهان به عنوان اولین خرید تابستانی مدیریت وقت استقلال راهی این تیم شد، در فصل جدید هنوز موفق به گلزنی نشده است! 

البته که شهباززاده به دلیل عملکرد نه چندان خوبش جای خاصی در ترکیب تیم ندارد اما در مدت زمان حضور در زمین نتوانسته از معدود فرصت‌هایی که نصیبش شده استفاده کند. به عنوان مثال در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر استقلال در حالی مقابل نساجی با تساوی یک بر یک متوقف شد که در آن بازی سجاد شهباززاده موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد و نتوانست دروازه خالی حریف را باز کند. او اگر آن گل را زده بود استقلال حالا ۵۴ امتیازه بود و به تنهایی در صدر جدول قرار داشت! 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج