۱۳۰۲۷۸۷
۱۹۱۰
۱۹۱۰
پ

چه کسانی ستاره پرسپولیس را فراری دادند؟

بعد از گذشت چند ماه، هنوز هم خیلی‌ها از دلیل اصلی جدایی یورگن لوکادیا مهاجم هلندی پیشین پرسپولیس بی‌اطلاع هستند.

خبرورزشی: پرسپولیس بعد از مدت‌ها توانست در تابستان یک مهاجم گلزن و کلاس بالا به نام یورگن لوکادیا هلندی را به خدمت بگیرد. مهاجمی که در همان بازی‌های نخست خودش نشان داد با بقیه فرق می‌کند. لوکادیا خیلی زود در ترکیب پرسپولیس جا افتاد و شروع به گلزنی کرد. او هنوز هم با وجود اینکه دیگر در پرسپولیس حضور ندارد، ولی بهترین گلزن این تیم در لیگ به حساب می‌آید. لوکادیا که بین پرسپولیسی‌ها حسابی محبوب شده بود، ناگهان ۴۸ ساعت قبل از دربی در اقدامی عجیب و غیرحرفه‌ای تصمیم به ترک پرسپولیس گرفت و از ایران خارج شد.

او ابتدا به دلیل مشکلات خانوادگی درخواست مرخصی کرد ولی بعد از چند روز قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد و دیگر به ایران نیامد. در مورد دلایل اصلی جدایی لوکادیا از پرسپولیس حرف و حدیث‌های زیادی مطرح شد و خیلی‌ها در این خصوص صحبت کردند. از مشکلات با همسرش، بیماری فرزندانش، مشکلات سیاسی، دستور سفارت هلند برای خروج از ایران گرفته تا مشکلات فیلترینگ اینترنت در ایران عدم دریافت پول از باشگاه پرسپولیس.

البته که این مورد آخر اصلا صحیح نبود و باشگاه پرسپولیس در اقدامی خوب تمامی حقوق این بازیکن را تا روزی که در ایران بود، پرداخت کرد و پرسپولیسی‌ها هیچ بدهی به این بازیکن نداشتند. لوکادیا که چندی قبل با شکایت باشگاه پرسپولیس مواجه شد، با عقد قراردادی با فوتبال چین رفت تا فوتبالش را در این کشور ادامه دهد. این انتخاب عجیب از سوی لوکادیا سوال‌های زیادی را در ذهن هواداران فوتبال در ایران به وجود آورده است.

از لحاظ فیلترینگ و محدودیت‌های زیاد در مورد اینترنت، چین در دنیا سرآمد است و دسترسی به فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در این کشور به سختی میسر می‌شود. انتخاب چین توسط ستاره هلندی باعث شد تا دوباره حرف‌های مختلفی در مورد جدایی او از پرسپولیس مطرح شود. جدیدترین روایت در مورد فرار شبانه یورگن در فاصله ۴۸ ساعت قبل از دربی حاکی از آن است که چند دلال این بازیکن را فراری دادند.

یکی از نزدیکان لوکادیا که در آمدن این بازیکن به ایران و باشگاه پرسپولیس نقش داشت، مدعی شد بعد از انجام چند بازی خوب در ایران، دلالان زیادی سعی کردند به لوکادیا نزدیک شوند تا او را از پرسپولیس جدا و با مبلغی بالاتر به تیمی دیگر بفرستند. لوکادیا در ابتدا به این افراد محل نمی‌داد ولی با گذشت زمان چند تن از این دلال‌ها موفق شدند با ستاره هلندی نیم فصل اول پرسپولیس ارتباط بگیرند.

این فرد ایرانی که با لوکادیا در ارتباط بود، به نقل از مهاجم هلندی مدعی شد که این بازیکن از حضور در پرسپولیس راضی بود و حقوقش را هم سر وقت دریافت می‌کرد. با این حال طبق ادعای این فرد نزدیک به لوکادیا، چند دلال ایرانی بالاخره کار خودشان را کردند و این بازیکن را از ایران فراری دادند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج