۱۳۰۳۴۰۸
۲۰۹۳
۲۰۹۳
پ

اسدی: کار پرسپولیس برای قهرمانی سخت است

بازیکن پیشین تیم پرسپولیس معتقد است که این تیم کار سخت‌تری نسبت به سایر مدعیان برای قهرمانی دارد.

خبرگزاری تسنیم: ابراهیم اسدی درباره وضعیت پرسپولیس در آستانه دربی پیش رو اظهار داشت: وضعیت موجود طبیعی است؛ به هر حال پرسپولیس ۸ امتیاز بیشتر از حریفان داشت اما متأسفانه دیر به خودش آمده و باید شرایط فعلی را سپری کند. ان‌شاءالله تیم گل‌محمدی در جایگاه بالاتر و بهتری لیگ را پشت سر بگذارد.

وی ادامه داد: این هفته‌های باقی مانده هم حساس است و بازی بسیار مهمی پیش رو داریم. پرسپولیس باید خودش را آماده کند و ان‌شاءالله برنده این مسابقه باشد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره وضعیت استقلال  در آستانه دربی تصریح کرد: استقلال با سرمربیگری ساپینتو روزهای خوبی را سپری می‌کند و برای قهرمانی می‌جنگد. در کل کورس قهرمانی انگیزه‌ای برای هر سه تیم مدعی شده است. پرسپولیس هم تجربه دو چندانی دارد و در چند سال اخیر همیشه قهرمان شده است. استقلال هم البته تیم دست و پا شکسته‌ای نیست و این هفته هم شش گل به هوادار زد. امیدوارم با تدابیر گل‌محمدی و کادرفنی بتوانیم این تیم را شکست دهیم.

اسدی در واکنش به اعتراض طرفداران پرسپولیس نسبت به شکست سنگین هوادار مقابل استقلال توضیح داد: به نظرم شرایطی پیش آمد که تیم هوادار بازی را ول کرد. کاری ندارم که ساکت الهامی و بازیکنان چه شرایطی داشتند و نمی‌توانیم کارشناسی و قضاوت کنیم. هوادار گل اول و دوم را که خورد از هم پاشید و نتوانست انسجام خودش را حفظ کند. فوتبال هم همین است. استقلال از این شرایط استفاده کرد و در آخر دیدید که حسینی هم پنالتی زد. شرایط بازی است و نمی‌توانیم ایرادی بگیریم.

وی در مورد انتقاداتی که نسبت به ضربه پنالتی سیدحسین حسینی مطرح شده بود توضیح داد: کسی نمی‌تواند در شرایط فوتبال چنین الفاظی را استفاده کند، اینکه حسینی چه شرایطی داشته را باید در نظر بگیریم و ببینیم چه انگیزه‌ای از این کار داشته است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه شانس قهرمانی کدام یک از مدعیان را بیشتر می‌داند، توضیح داد: به نظرم کار پرسپولیس برای قهرمانی سخت است اما غیرممکن نیست، چون این تیم همیشه در روزهای سخت عملکرد خوبی داشته است. من یک پیشنهاد دارم؛ پرسپولیس در بازی‌های اخیر با تک مهاجم بازی می‌کند و به نظرم بازی با استقلال جدالی نیست که با تک مهاجم بازی کنیم. بعضی موقع‌ها یحیی توپ و میدان را به حریف داده تا نتیجه را به دست بیاورد اما مقابل استقلال باید پرسینگ را از بالا انجام دهیم و بتوانیم شرایطی را رقم بزنیم که استقلال کمتر نزدیک دروازه ما شود.

اسدی در پاسخ به این پرسش که به نظر می‌رسد با دیدارهای باقی مانده سپاهان شانس بیشتری برای قهرمانی دارد، گفت: بله کار سپاهان آسان‌تر است اما تیم‌های دیگر هم مقابل این تیم وا نمی‌دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج