۱۳۰۳۸۷۵
۲۶۶۷
۲۶۶۷
پ

پیشنهاد ۳۴۰۰میلیاردی تیم رونالدو روی میز زیدان!

در صورتی که زین الدین زیدان پیشنهاد هدایت النصر را قبول کند، او دستمزد باورنکردنی ۶۰ میلیون یورو در سال را دریافت می کند.

ورزش سه نوشت: در صورتی که زین الدین زیدان پیشنهاد هدایت النصر را قبول کند، او دستمزد باورنکردنی ۶۰ میلیون یورو در سال را دریافت می کند.

پس از جدایی رودی گارسیا از النصر، اسامی زیادی برای هدایت این تیم پرطرفدار عربستانی مطرح شدند و حالا زین الدین زیدان جدیدترین نامی است که به عنوان گزینه هدایت تیم کریستیانو رونالدو مطرح شده است.

پیشنهاد 3400میلیاردی تیم رونالدو روی میز زیدان!

روزنامه مارکا اسپانیا مدعی شده که النصر باب مذاکره با زیدان را باز کرده و به این سرمربی فرانسوی، قراردادی 2 ساله به ارزش 120 میلیون یورو پیشنهاد کرده است. یعنی زیدان برای هر فصل، 60 میلیون یورو از تیم عربستانی دستمزد دریافت خواهد کرد.

این بزرگترین رقم پیشنهادی به یک سرمربی در طول تاریخ است. النصر که پس از جذب کریستیانو رونالدو توانست نام خود را بر سر زبان ها بیندازد، حالا قصد دارد تا زیدان را نیز به عنوان سرمربی روی نیمکت خود داشته باشد تا بیش از پیش، نگاه ها به سمت این تیم و فوتبال عربستان دوخته شود.

طبق جدولی که در فضای مجازی و درخصوص رقم پیشنهادی النصر به زیدان منتشر شده، مبلغ 60 میلیون یورو برای یک سال به واحد پول های کشورهای عربی محاسبه شده که نتایج جالبی را به همراه دارد.

در واقع زیدان برای یک سال حضور در النصر، نزدیک به 246 میلیون ریال سعودی، 95 میلیارد دینار عراق و چیزی نزدیک به 3 هزار و 400 میلیارد تومان ایران درآمد خواهد داشت که او را به پولدارترین سرمربی تاریخ فوتبال دنیا تبدیل خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج