۱۳۰۳۸۸۰
۳۲۶۴
۳۲۶۴
پ

پیش‌بینی جالب سرپرست جدید استقلال

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال اظهار نظر جالبی در خصوص دربی انجام داد.

خبرورزشی: سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال اظهار نظر جالبی در خصوص دربی انجام داد.

بعد از کنار رفتن علی فتح الله زاده از مدیرعاملی باشگاه استقلال، حجت کریمی عضو هیئت مدیره این باشگاه به عنوان سرپرست باشگاه استقلال انتخاب شد. آبی ها که در این فصل و به خصوص در نیم فصل دوم نتایج فوق العاده ای گرفتند و در آخرین بازی خود مقابل هوادار به برتری پرگل ۶ بر یک رسیدند تا برای پرسپولیسی ها در آستانه دربی خط و نشان بکشند.

پیش‌بینی جالب سرپرست جدید استقلال

دربی فوق العاده حساس پایتخت درحالی یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد که دو تیم پرسپولیس و استقلال شرایط بسیار خوبی دارند و در چند بازی گذشته شان هم به پیروزی رسیدند. دو تیم که در کورس قهرمانی لیگ برتر قرار دارند، حتما از دربی پیش رو برد می خواهند چراکه تساوی به درد هیچکدام از دو تیم نمی خورد. کریمی اما در مصاحبه چند شب قبل خود با شبکه ورزش حرف های جالبی در خصوص دربی پایتخت زد و مدعی شد تیمش با نتیجه ۳ بر صفر پرسپولیس را شکست می دهد.

اظهار نظر عجیبی که بازخورد زیادی در فضای مجازی داشت و خیلی ها معتقد بودند سرپرست مدیرعاملی آبی ها نباید برای حریف کری می خواند. این پیشبینی عجیب از سوی کریمی همه را یاد تاد بولی مالک ثروتمند باشگاه چلسی انداخت. بولی که بعد از آبراموویچ موفق شد چلسی را بخرد، با وجود هزینه های گزاف، تیمش اصلا خوب کار نکرده و جایی در بین تیم های بالای جدول انگلیس ندارد.

بولی قبل از بازی فوق العاده مهم تیمش مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا در ادعایی عجیب اعلام کرد که چلسی با ۳ گل رئال را شکست خواهد داد. اتفاقی که نه تنها رخ نداد، بلکه چلسی با دو گل از مدافع عنوان قهرمانی اروپا و پرافتخارترین تیم این رقابت ها شکست خورد و امشب هم بازی برگشت دو تیم در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن برگزار خواهد شد.

حالا سرپرست استقلالی ها درست مثل تادبولی پیشبینی عجیبی از بازی حساس تیمش داشت و حال باید دید پیشبینی کریمی درست از آب در می آید یا مشخص می شود او هم مثل مالک پولدار چلسی هنری در پیشبینی ندارد و این کری خواندن او به ضرر تیمش تمام خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج