۱۳۰۳۸۸۲
۱۳۲۶
۱۳۲۶
پ

درگیری در تمرین اینتر پیش از بازی با بنفیکا

در تمرین اخیر اینتر که پیش از دیدار فردا شب این تیم با بنفیکا برگزار شد درگیری بین دو بازیکن نراتزوری شرایط پرتنشی در جلسه تمرینی ایجاد کرد.

ورزش سه: در تمرین اخیر اینتر که پیش از دیدار فردا شب این تیم با بنفیکا برگزار شد درگیری بین دو بازیکن نراتزوری شرایط پرتنشی در جلسه تمرینی ایجاد کرد.

درگیری در تمرین اینتر پیش از بازی با بنفیکا

 اینتر که هفته پیش در دور رفت یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ در خانه بنفیکا یک برد باارزش به دست آورد و حریفش را ۲-۰ شکست داد فردا شب در جوزپه مه‌آتزا بازی برگشت را مقابل این تیم پرتغالی برگزار خواهد کرد.

اما نتایج ضعیف اینتر در هفته‌های گذشته سری آ و به خصوص باخت شنبه‌ شب مقابل مونزا در یک بازی خانگی به نظر می‌رسد تیم را از نظر روحی دچار مشکل کرده و جوی پرتنش در رختکن به وجود آورده است.

امروز این تنش در جلسه تمرینی نراتزوری پیش از دیدار با بنفیکا خودش را نشان داد و اینتر شاهد درگیری دو بازیکنش در جریان تمرین بود. این دو بازیکن آندره اونانا و مارسلو بروزوویچ بودند.

درگیری در تمرین اینتر پیش از بازی با بنفیکا

خبرنگارانی که برای پوشش تمرین اینتر در مجموعه تمرینی باشگاه حضور داشتند متوجه شدند که در جریان تمرین‌ها اونانا با حرکتی خشن بروزوویچ را سرنگون می‌کند و هافبک کروات اینتر از این بابت خشمگین شده و با او درگیر می‌شود. اگر پادرمیانی سریع دی‌آمبروزیو و لوکاکو نبود ممکن بود درگیری این دو شدیدتر بشود.

درگیری در تمرین اینتر پیش از بازی با بنفیکا

در این جلسه تمرینی خبرنگاران تنها 15 دقیقه اجازه داشتند در کنار زمین حضور داشته باشند و بقیه تمرین پشت درهای بسته انجام شد. از دیگر نکات تمرین اینتر عدم حضور میلان اشکرینیار و استفان دی‌‌فرای بود. رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند عدم حضور اشکرینیار در دیدار مقابل بنفیکا قطعی است اما هنوز خبر دقیقی درباره رسیدن دی‌فرای یا عدم حضور او در این مسابقه منتشر نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج