جاباما
۱۳۰۳۹۵۹
۱۵۳۱
۱۵۳۱
پ

بهترین هم‌تیمی‌های رونالدو چه کسانی بودند؟

نشریه گل عربی تیم منتخب بهترین هم‌تیمی‌های کریستیانو رونالدو را معرفی کرد.

خبرورزشی: نشریه گل عربی تیم منتخب بهترین هم‌تیمی‌های کریستیانو رونالدو را معرفی کرد.

بهترین هم‌تیمی‌های رونالدو چه کسانی بودند؟

تیم منتخبی از بهترین هم‌تیمی‌های کریستیانو رونالدو منتشر شد، و در این میان سه هم‌تیمی منچستریونایتدی هم حضور دارند. این بازیکن ۳۸ ساله در دوران فوق‌العاده پر افتخارش در کنار برخی از درخشان‌ترین فوتبالیست‌های نسل خود بازی کرده است. رونالدو همچنین جام‌های بی‌شماری را برای یونایتد، رئال مادرید و یوونتوس به دست آورد. به گزارش نشریه گل عربی، تیم منتخب بهترین هم‌تیمی‌های او از بازیکنان همین تیم‌ها تشکیل می‌شود و هیچ‌کس از باشگاه فعلی‌اش، النصر، و یا اولین باشگاهش، اسپورتینگ لیسبون، در این تیم حضور ندارند. در عوض نام سه بازیکن از شیاطین سرخ هم در این تیم وجود دارد، اما این سه بازیکن فقط در اولین دوره حضور رونالدو در اولدترافورد بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۹ حضور داشتند.

وین رونی، پل اسکولز و ریو فردیناند سه بازیکن منچستریونایتدی هستند که به تیم منتخب راه پیدا کردند. این سه نفر هم به همراه رونالدو از مهم‌ترین ستاره‌های مسلط سر الکس فرگوسن بودند که سه قهرمانی متوالی لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپای سال ۲۰۰۸ را به دست آوردند.

رونالدو در سال ۲۰۰۹ راهی رئال مادرید شد و بخش بزرگی از انتخاب این تیم مربوط به ۹ سال حضور او در برنابئو است. ایکر کاسیاس، سرخیو راموس، لوکا مودریچ، مارسلو و کریم بنزما در کنار تونی کروس و گرت بیل از اسطوره‌های باشگاه هستند که در این تیم حضور دارند. این ملی‌پوش پرتغالی در اسپانیا چهار قهرمانی لیگ قهرمانان و دو قهرمانی لیگ را به دست آورد.

او سپس راهی یوونتوس شد و در کنار آخرین بازیکنی که در ترکیب منتخب نشریه گل قرار می‌گیرد بازی کرد. ستاره مورد بحث جورجو کیلینی اسطوره یووه است که ۱۸ سال برای این باشگاه بازی کرد که چهار سالش در کنار رونالدو سپری شد.

این مهاجم دو عنوان قهرمانی سری آ را به دست آورد و سپس برای دومین بار به اولدترافورد بازگشت و دوران نه چندان درخشانی را در این تیم گذراند.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج