جاباما
۱۳۰۴۱۰۶
۳۰۵۰
۳۰۵۰
پ

مهدی عبدیِ پرسپولیس برای سیدحسین کری خواند!

من هم در فینال آسیا گل زده‌ام. بحث دربی است. من هم در دربی گل زده‌ام. بیرانوند هم پنالتی رونالدو را گرفته و آن یکی هم در بازی قبلی فلان کار را کرده است؛ الان که چی؟

ورزش سه: مهدی عبدی این روزها تبدیل به مهاجم شماره یک پرسپولیس شده است. بازیکنی که با دوندگی بیشتر و اثرگذاری در گل‌های پرسپولیس، راه پیروزی را به تیم یحیی گل‌محمدی نشان می‌دهد و آنها را در کورس قهرمانی نگه می‌دارد.

حالا و در آستانه دربی، او که جوانترین گلزن تاریخ این مسابقات در لیگ برتر است، به سوالات خبرنگار ما پاسخ داده و از انگیزه خود برای سومین گل به استقلال صحبت کرده است.

او می‌گوید اینکه سیدحسین حسینی در بازی قبلی مقابل هوادار از روی نقطه پنالتی گلزنی کرده، اهمیتی ندارد چرا که او هم در دربی‌های قبلی و فینال آسیا گل زده و علیرضا بیرانوند هم پنالتی رونالدو را گرفته و هیچ یک از این موارد اثری در دربی نخواهد داشت.

این پرسش و پاسخ با مهاجم پرسپولیس را در ادامه می‌خوانید:

دو پاس گل و گرفتن یک پنالتی – اخراج؛ طی سه بازی اخیر در سال جدید عملکرد جالب توجهی داشتی. 

خوشبختانه روند کلی تیم هم خوب بوده است. ما در سال جدید سه برد کسب کردیم و توانسته‌ایم بار دیگر در کورس قهرمانی قرار بگیریم. نه من که همه بچه‌ها خوب بوده‌اند. همگی ما به دنبال این هستیم تا رضایت کادرفنی را در وهله اول و در ادامه با نتیجه مناسب رضایت هواداران را جلب کنیم. من نیز به عنوان یکی از بازیکنان تمام تلاشم را می‌کنم تا تیم به موفقیت برسد و از این بابت که سال جدید را با 9 امتیاز پی گرفته‌ایم خوشحالم و به امتیازات بازی‌های باقی‌مانده تمرکز کرده‌ایم.

اوج‌گیری دوباره درست زمانی که دست یحیی گل محمدی در خط حمله با حضور مهاجمان پرتعداد باز شده، اتفاق مثبتی برای تو می‌تواند باشد.

طبیعی است که هر بازیکنی دوست دارد بازی کند. آن هم در تیمی مثل پرسپولیس. ما در تمامی پست‌ها این رقابت شدید را دنبال می‌کنیم و همگی ما هم در تمامی دقایقی که فرصت داریم با تمام توان و انگیزه برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم. درست می‌گویید رقابت سخت است اما وقتی هدف جذاب و بزرگی را دنبال می‌کنید برای آن انگیزه بزرگ‌تر خواهید داشت. چه من، چه عیسی و چه شیخ و پریرا در کنار دیگر بازیکنان تیم برای دستیابی به نتیجه تیمی تلاش می‌کنیم و اینکه بتوانیم در پایان یک بازی لبخند خوشحالی هواداران و فریاد شادی آنها را بشنویم. واقعا باید از حمایت تک تک آنها طی هفته‌های اخیر تشکر کنم. آنها به ما انگیزه جلو رفتن می‌دهند و ما نیز یک قدم از هدف‌مان کوتاه نمی‌آییم.

به دربی رسیدیم. بازی ویژه برای تو. جایی که از آن به شهرت رسیدی و در ادامه هم به یک گلزن ویژه برای استقلال تبدیل شدی.

در زندگی هر کسی یک شانس بزرگ هست. من قدردان خدا هستم که این شانس بزرگ برای من در دربی مهیا شد. هیچکس فکرش را نمی‌کرد که من فرصت بازی داشته باشم. قبلا هم گفتم؛ زمانی که مسیر پشت دروازه تا نیمکت را برای تعویض و حضور در زمین طی می‌کردم صدای هواداران را می‌شنیدم که ناراضی بودند و سر کالدرون فریاد می‌کشیدند که این چه تعویضی است و اصلا این کدام بازیکن است. من با این روحیه وارد زمین شدم اما لطف خدا باعث شد تا در آن بازی گل سه امتیازی تیم را بزنم. بعد از آن هم اتفاقات بزرگتری افتاد. این مسیر برای من ادامه دارد و می‌خواهم اتفاقات بزرگتری را در ادامه داشته باشم.

قطعا با توجه به شرایط سنی‌ات همینطور است که می‌گویی. فرصت زیادی تا دربی شماره ۱۰۰ نمانده. جایی که جز پیروزی هیچ نتیجه‌ دیگری هواداران را راضی نمی‌کند و شما را همچنان برای قهرمانی امیدوار نگه نمی‌دارد. شرایط این دربی را چطور می‌بینی؟

قطعا یک بازی سخت برای ما خواهد بود. هم برای ما و حتما برای حریف. برخلاف چیزی که وجود دارد هیچ استرسی نداریم و سراسر انگیزه و شوق پیروزی هستیم. استقلال تیم خوبی در این فصل بوده است و آنها نیز مدعی قهرمانی هستند. همانطور که گفتی فقط سه امتیاز می‌تواند مسیر را برای هر دو تیم ادامه‌دار کند وگرنه کار قهرمانی سخت و غیرممکن می‌شود. همانطور که گفتم با عطش پیروزی در این بازی حاضر خواهیم شد. تک تک بچه‌ها هم از تجربه بالایی برخوردار هستند و باید برای این بازی بزرگ خودمان را به بالاترین حد آمادگی و تمرکز برسانیم. پرسپولیس همیشه برای برد به زمین می‌آید و ارزش این سه امتیاز را بیشتر از همیشه می‌دانیم. هر دو تیم در بهترین فرم خود قرار دارند و هواداران نیز انتظار دارند نمایش خوبی را در دربی ببینند. نمی‌خواهم بگویم ما بهتر هستیم یا آنها چیز دیگری. این در زمین مسابقه است که همه چیز را مشخص خواهد کرد. قصدی برای مصاحبه هم نداشتم و کاملا می‌دانم که هر حرفی داریم باید در زمین مسابقه بزنیم.

اما روی تو هم به عنوان گلزن احتمالی این بازی حساب باز می‌شود. تقابل با گلر استقلال و مدافعانش را چطور می‌بینی؟

هواداران از ما می‌خواهند برنده باشیم. گل زدن در این بازی جذاب، هیجان انگیز و غیرقابل توصیف است. هنوز نمی‌توانم حسی که بابت گل زدن در این بازی داشته‌ام را به درستی توصیف کنم. اما کسی از هواداران ما قطعا به دنبال نام گلزن این بازی نیست. همانطور که گفتم آنها از ما برد می‌خواهند. من با شوق اینکه اولین بازی‌ام در دربی حاضر خواهم شد. اینکه بتوانم نظر کادرفنی را در تمرینات پیش از این بازی جلب کنم و سهمی در این بازی داشته باشم و انگیزه‌ام را در مسیر موفقیت تیم به کار بگیرم.

و این انگیزه با لذت گلزنی در یکی از تاریخی‌ترین دربی‌ها همراه شود؟

چرا که نه. اما قطعا از گل زدن هر کدام از بچه‌های تیم به بالاترین حد ممکن و انفجار خوشحال خواهم شد. در این شرایط فقط پیروزی تیم اهمیت دارد. من عاشق پرسپولیس بودم و رویایم حضور در این تیم و دستیابی به جام و قهرمانی‌ها بود. اکنون پیراهن تیم را در اختیار دارم و باید نشان دهم شایسته آن هستم که رویایی که داشته‌ام را بخشی از آن را بسازم. پس در کنار دیگر هم‌تیمی‌هایم بالاترین تلاش را خواهم داشت و در این موضوع شکی نداشته باشید. ما باید بهترین باشیم و تنها در این صورت است که قادر به برد این بازی خواهیم بود. فارغ از هر مساله و بهانه و مشکلی این بازی کاملا متفاوت است. هم برای ما و هم برای هواداران. فرصت برای همه چیز هست و ما از امروز تا پایان بازی تنها روی نتیجه لازم و موفقیت در این دیدار تمرکز و تلاش خواهیم کرد. هیچ کس دوست ندارد بعد از این بازی سرش را بالا نیاورد. تنها راه آن بردن و تلاش برای بردن است.

سیدحسین حسینی بعد از گلزنی در بازی قبلی از روحیه بالایی در دروازه استقلال برخوردار است. 

حساب این بازی از همه چیز جداست. من هم در فینال آسیا گل زده‌ام. الان که چی؟ بحث دربی است. من هم در دربی گل زده‌ام. بیرانوند هم پنالتی رونالدو را گرفته و آن یکی هم در بازی قبلی فلان کار را کرده است. اما الان بازی دربی است. جایی که باید بتوانی در زمین حرف بزنی و برتری خودت را نشان بدهی. ما مجموعه‌ای از بهترین‌ها را در تیم خودمان داریم. از کادرفنی تا بازیکنان و مدیریت و هواداران. یک هدف بزرگ داریم و آن هم جستجوی شانس قهرمانی در پایان فصل. یک کار سخت که قطعا با حرف به سرانجام نمی‌رسد.

و تماشاگران دربی؟

به حضور آنها عادت داریم و مایه خوشحالی و انگیزه ما هستند. نباید بگذاریم یک نفر از هواداران پرسپولیس از استادیوم با ناراحتی خارج شود و این وظیفه ماست. گفتم که نباید در پایان بازی سرمان پایین باشد و این بزرگترین بازی ماست.

اما قول گلزنی ندادی؟

یک تیم آماده گلزنی داریم. من هم جزیی از تیم هستم و قطعا فرصتی داشته باشم به بهترین شکل استفاده خواهم کرد. هر کدام از بازیکنان ما هم انگیزه زیادی برای این بازی دارند و نگرانی نخواهیم داشت. منتظر حضور پرشور هواداران هستم. یک بازی ویژه برای ماست و سرنوشت بازی هر ثانیه از آن می‌تواند مشخص شود پس امیدوارم آنها تا سوت پایان بازی به بهترین شکل حامی ما باشند و به نتیجه خوبی که به دنبال آن هستیم نزدیک شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج