۱۳۰۴۱۲۰
۲۲۷۳
۲۲۷۳
پ

موسوی: پرسپولیس با این شرایط از استقلال بترسد

پیشکسوت تیم استقلال گفت: پرسپولیس در شرایطی به استقلال رسیده که تیم ساپینتو فوق‌العاده آماده است.

خبرورزشی: سیدعلی موسوی مهاجم اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی در خصوص شرایط دو تیم پایتخت قبل از دربی اظهار داشت: استقلال و پرسپولیس با بهترین شرایط ممکن به مصاف یکدیگر می‌روند. استقلال در بازی قبل با ۶ گل هوادار را شکست داده و پرسپولیس هم با برد پا به دربی خواهد گذاشت. از نظر من این بازی فینال لیگ است و هر تیمی برنده شود از نظر روانی می‌تواند قهرمان شود. شاید روی کاغذ و از نظر جدول سپاهان شانس بیشتری داشته باشد ولی اگر تیمی در دربی برنده شود سپاهان هم خیلی احساس خطر می‌کند.

وی افزود: مطمئنا بازی‌های سپاهان آسان‌تر از استقلال و پرسپولیس است ولی نباید فراموش کرد که تساوی در دربی به درد هیچ‌کدام از دو تیم نمی‌خورد. اگر بازی استقلال و پرسپولیس مساوی شود شک نکنید کار قهرمانی برای هر دو تیم تمام می‌شود و سپاهان با روحیه خوب در هفته‌های آخر بازی خواهد کرد.

مهاجم سابق استقلال در پاسخ به این سوال که چه تیمی برای برد در این بازی آماده‌تر است گفت: مطمئنا استقلال شرایط بهتری دارد. درست است که پرسپولیس تیم خوبی است ولی آن‌ها در این شرایط که استقلال در بازی قبل ۶ گل به حریف خود زده باید از تیم ساپینتو بترسند. استقلال در همه پست‌ها بازیکنان آماده‌ای دارد و مهمترین مساله این است که به اوج بلوغ تاکتیکی رسیده است. خط حمله استقلال بسیار خطرناک است و مطمئنا برای هر خط دفاعی دردسر ایجاد خواهد کرد.

موسوی در خصوص این‌که پیش‌بینی‌اش از گلزنان این بازی چیست گفت: در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست. نمی‌توان گفت کدام بازیکن گل می‌زند ولی همه عوامل هجومی دو تیم خطرناک هستند. در پرسپولیس هم مهره‌هایی حضور دارند که می‌توانند هر لحظه نتیجه بازی را تغییر بدهند. در خط حمله این تیم نفراتی حضور دارند که در بازی‌های گذشته نتایج را برای این تیم درآورده‌اند.

وی در خصوص این‌که فکر می‌کند دربی برنده دارد یا خیر گفت: از نظر من زور هر دو تیم زیاد است و این بازی قطعا برنده دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج