۱۳۰۴۱۵۳
۱۸۴۱
۱۸۴۱
پ

نوری: پرسپولیس روز سختی خواهد داشت

هافبک سابق استقلال با اشاره به در پیش بودن دربی صدم پایتخت، گفت: با شرایطی که استقلال دارد، پرسپولیس روز سختی برابر این تیم خواهد داشت.

خبرگزاری مهر: محمد نوری در خصوص دربی صدم که یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد، گفت: با توجه به شرایط به وجود آمده و برد سرخابی‌ها مقابل حریفان قبل از دربی باید شاهد یک بازی هجومی از دو تیم باشیم. استقلال و پرسپولیس برای اینکه از کورس قهرمانی عقب نیفتند احتیاج به برد در این دیدار دارند و همین مساله باعث خواهد شد یک بازی پرموقعیت را از دو تیم شاهد باشیم.

نوری تاکید کرد: استقلال در هفته‌های اخیر مقتدرانه حریفانش را شکست داده و به پیروزی‌های پی در پی دست پیدا کرده است. روحیه این تیم بسیار بالا است و با توجه به این مساله پرسپولیس روز سختی را برابر استقلال خواهد داشت.

هافبک سابق آبی پوشان در پاسخ به این پرسش که چه فاکتورهایی لازم است تا یکی از دو تیم بتواند در دربی برنده از زمین خارج شود؟ اظهار کرد: این بازی شرایط ویژه ای دارد و همیشه با دیگر دیدارها متفاوت بوده است. تیمی در این دیدار موفق خواهد شد که بازیکنانش تجربه دربی داشته باشند، تمرکز برای این دیدار را از دست ندهند و از جنجال و حاشیه‌ها پرهیز کنند. هر تیمی که آرامش خود را حفظ کند. میانه زمین را در اختیار داشته باشد، برنده خواهد بود.

نوری در مورد نقش کاپیتان‌ها در این دیدار حساس گفت: مربی تا داخل رختکن می‌تواند نکات فنی را به بازیکنان گوشزد کند اما کسانی که در داخل زمین بازیکنان را به آرامش می‌رساند و نکات را به آنها یادآوری می‌کند کاپیتان است. نقش حسین حسینی در این دیدار بسیار تأثیرگذار است. او هم باید از دروازه حفاظت کند و هم بازیکنانش را مهیای این دیدار کند. بنابراین خود کاپیتان یک مربی است و باید نقش حساس خود را در این دیدار بزرگ به خوبی ایفا کند.

وی در مورد هیجانات ساپینتو و رفتارهای او که شاید باعث دردسر برای استقلال شود گفت: ساپینتو مربی خوبی است. او نشان داد کاملاً استقلال را شناخته و می‌داند چگونه از مهره‌هایش استفاده کند اما در این دیدار حساس باید هیجانات خود را کنترل کند، نقش ویژه ای او در این دیدار خواهد داشت و باید مراقب باشد هیجانات زیاد و حساسیت بالای این دیدار باعث نشود داور او را از اخراج کند.

نوری در پاسخ به این پرسش که بهترین دربی در آن حضور داشتید کدام بوده است؟ یادآور شد: بهترین دربی که در آن بازی کردم و استقلال در آن به پیروزی رسید دیداری بود که «ساندرو پل» آن را قضاوت کرد. در آن مسابقه با ارائه یک بازی زیبا پرسپولیس را شکست دادیم. آن روز بهزاد غلامپور یکی از بهترین‌های فوتبال ایران بود و توانست ضربات مهاجمان پرسپولیس را دفع کند.

هافبک سابق استقلال درباره بدترین بازی خود مقابل پرسپولیس هم گفت: ناراحت کننده ترین بازی که انجام دادم زمانی بود که «جمال شریف» داور این دیدار بود من به خوبی از مهار مهاجمان پرسپولیس برآمده بودم اما در دقایق پایانی او، من را اخراج کرد و همین مساله باعث شد در چند دقیقه مانده به بازی ادموند بزیک که یکی از مهاجمان خوب آن زمان بود دروازه استقلال را باز کرده و چون فرصت زیادی برای گل زدن نداشتیم این دیدار را به حریف واگذار کردیم.

نوری افزود: هنگامی که از زمین اخراج شدم و به سمت رختکن می‌رفتم احمدرضا عابدزاده من را دید و گفت خوشحالم از اینکه تو در این دیدار اخراج شدی چون با رفتن تو شانس ما برای برد بیشتر شد زیرا تا زمانی که تو در زمین بودی اجازه گلزنی به مهاجم ما را ندادی.

نوری در پایان و در پاسخ به این پرسش که نتیجه دیدار را چه پیش بینی می‌کنید گفت: این دربی هم شرایط ویژه ای دارد و شاهد یک بازی خوب خواهیم بود اما با توجه به وضعیت استقلال و روحیه بالایی که این تیم دارد فکر می‌کنم استقلال برنده از زمین خارج شود چون مساوی در این دیدار فقط سپاهان را خوشحال خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج