۱۳۰۴۳۱۳
۱۳۸۳
۱۳۸۳
پ

سیلوا: امیدوارم از رئال انتقام بگیریم

هافبک اسپانیایی منچستر سیتی از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا خوشحال است و ابراز امیدواری کرد که از رئال انتقام گیرد.

خبرگزاری ایسنا: هافبک اسپانیایی منچستر سیتی از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا خوشحال است و ابراز امیدواری کرد که از رئال انتقام گیرد.

منچستر سیتی که در دیدار رفت برابر بایرن مونیخ با سه گل به پیروزی دست پیدا کرده بود در دیدار برگشت که در مونیخ برگزار شد به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد تا برای سومین سال پیاپی راهی نیمه نهایی شود.

برناردو سیلوا بعد از بازی گفت: تا ماه فوریه تلاش زیادی از خود نشان دادیم و در بعضی از بازی ها اذیت شدیم. از روزهای اوج خود فاصله گرفتیم اما اکنون خوشبختانه تیم در بهترین شرایط است و این احساس را داریم که می توانیم در هر بازی به پیروزی دست پیدا کنیم.

او ادامه داد: وقتی تیم بد نتیجه می گیرد این روی روحیه و انگیزه بازیکنان هم تاثیر می گذارد و عکس آن هم صدق می کند. اکنون ما در شرایط خوبی هستیم و این به خاطر این است که تیم نتایج مورد نظر را کسب کرده است.

سیلوا درباره درخشش هالند گفت: او یک بازی خاص و متفاوت است. هالند برای گلزنی نیاز به لمس توپ زیاد ندارد. او می تواند ۸۵ دقیقه توپ را لمس نکند و تنها سایه ای در میدان باشد اما در چند دقیقه زهر خود را بریزد. او به محض اینکه توپ را لمس کند می تواند از آن گل بسازد. باحضور چنین بازیکنی در خط حمله ما احساس راحتی می کنیم.

او درباره رویارویی با رئال مادرید در نیمه نهایی گفت: تیم در بهترین شرایط خود است و بسیار امیدوار هستیم که انتقام سال قبل را از رئال بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج