۱۳۰۴۴۰۲
۸۹۲
۸۹۲
پ

جهانبخش برابر تیم مورینیو فیکس بازی می‌کند

علیرضا جهانبخش می‌تواند برای دیدار حساس امشب برابر رم، از ابتدا به میدان برود.

ورزش سه: علیرضا جهانبخش می‌تواند برای دیدار حساس امشب برابر رم، از ابتدا به میدان برود.جهانبخش برابر تیم مورینیو فیکس بازی می‌کند

دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا امشب برگزار می‌شود که در یکی از این دیدارها، فاینورد در استادیوم المپیک رم، به مصاف شاگردان مورینیو خواهد رفت. انتظار می‌رود که علیرضا جهانبخش از ابتدا برای تیمش به میدان برود.

رسانه معروف fr۱۲ هلند در گزارشی به وضعیت فاینورد و ترکیب احتمالی این تیم پرداخته و نوشته است: عصر پنجشنبه، فاینورد به مصاف رم خواهد رفت. پس از پیروزی ۱-۰ در بازی رفت، نوید یک بازی هیجان‌انگیز از سوی دو تیم می‌رود که رمی‌ها باید در این مسابقه، فشار زیادی را به دروازه میهمان وارد کنند. از این رو انتظار می‌رود علیرضا جهانبخش به ترکیب اصلی بازگردد.

آخر هفته گذشته فاینورد به مصاف اس سی کامبور رفت. تنها تغییر در جمع نفرات اصلی، حضور ایگور پیکسائو در ترکیب اولیه بود. اسلات، سرمربی فاینورد، گفت که این تغییر به خاطر استراحت بازیکن ایرانی تیمش نیست، بلکه به این دلیل است که پیکسائو در تمرینات تاثیر خوبی از خود بر جای می‌گذارد و پرتلاش ظاهر می‌شود.

تا حدودی با توجه به کارهای دفاعی‌ای که جهانبخش در مسابقات انجام می‌دهد، انتظار می‌رود که این وینگر باتجربه، دوباره از ابتدا برابر حریف صف آرایی کند. علاوه بر این، مربی فاینورد هیچ دلیلی برای تغییر یازده نفر اصلی خود ندارد. همچنین پیش‌بینی می‌شود ژوزه مورینیو نسبت به هفته گذشته تغییری در تیمش ایجاد نکند. پائولو دیبالا در روزهای اخیر دوباره با رمی‌ها تمرین کرد و تامی آبراهام نیز آخر هفته گذشته موفق به گلزنی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج