جاباما
۱۳۰۴۴۳۶
۱۷۵۰
۱۷۵۰
پ

ارسلان مطهری برای پرسپولیس مثل مار است!

مدافع ـ هافبک کروات پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد از میان دو بازیکن استقلال یک نفر در دربی پیش‌ِرو موفق به گلزنی می‌شود.

تسنیم: مدافع ـ هافبک کروات پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد از میان دو بازیکن استقلال یک نفر در دربی پیش‌ِرو موفق به گلزنی می‌شود.

 هروویه میلیچ، مدافع ـ هافبک کروات پیشین تیم فوتبال استقلال تجربه بازی را در بزرگ‌ترین دربی ایران را دارد و به فضای آن آشناست، به این بهانه گفت‌وگویی با این بازیکن انجام دادیم که در زیر می‌خوانید:

 دربی برگشت ایران یکشنبه برگزار می‌شود و هر دو تیم مدعی قهرمانی هستند، این بازی را چطور می‌بینی؟

دربی خیلی مهم است و هر تیمی این بازی را ببازد، می‌توان گفت دیگر شانسی برای کسب قهرمانی ندارد. دربی سه امتیاز دارد و پس از این بازی ممکن است هر اتفاقی بیفتد اما واقعیت این است هر تیمی شکست بخورد کارش برای کسب عنوان قهرمانی سخت می‌شود.

 چه پیش‌بینی‌ای از نتیجه بازی داری؟

 به‌عنوان بازیکن سابق استقلال و هوادار فعلی این تیم باید بگویم خوشحال می‌شوم بتواند این بازی را ببرد.  پیش‌بینی من این است که استقلال بازی را می‌برد. اگر حتی بازی مساوی هم تمام شود با توجه به اینکه استقلال یک امتیاز بیشتر از پرسپولیس دارد می‌تواند نتیجه خوبی برای این تیم باشد.

ارسلان مطهری برای پرسپولیس مثل مار است!

بازی‌های استقلال را پیگیری می‌کردی؟

بله، استقلال بازی‌های سختی در دیدارهای قبلی خودش پشت‌سر گذاشت و حالا به پرسپولیس رسید. بازی‌های استقلال مهم و سخت‌تر است. آنها بعد از دربی باید مهیای بازی با تیم‌های مس رفسنجان و تراکتور تبریز شوند. بازی با پرسپولیس مهم است و امیدوارم در این بازی پیروز شود و راهش برای قهرمانی هموار شود.

 به‌عنوان بازیکنی که تجربه بازی در دربی را داری، فضای آن چه تفاوتی با سایر بازی‌ها دارد؟

دربی بازی خاصی است و هر بار به میدان رفتم لذت بردم. برای من بازی دربی در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی که در ضربات پنالتی موفق به کسب پیروزی شدیم، بهترین دربی بود، چون در آن بازی دو پاس‌گل دادم، دیداری که در لحظات پایانی کام‌بک زدیم و توانستیم در نهایت در ضربات پنالتی برنده شویم.

 آیا موضوعی در دربی ایران وجود دارد که درباره آن با مردم کشورت صحبت کنی؟

در دربی تهران جو خاصی وجود دارد، به‌خصوص جوی که هواداران استقلال ایجاد می‌کنند. خاص بودن دربی از قبل از بازی شروع می‌شود و مردم و هواداران درباره آن صحبت می‌کنند. دربی برای هواداران مهم است و بازیکنان درک می‌کنند که چقدر نتیجه آن برای هواداران اهمیت دارد، همین باعث می‌شود همه در زمین تلاش کنند باعث خوشحالی و غرور هواداران‌شان شوند.

ارسلان مطهری برای پرسپولیس مثل مار است!

 فکر می‌کنی چه بازیکنی از استقلال موفق به گلزنی مقابل پرسپولیس شود؟

می‌دانید در دربی بازیکنی هست که خیلی خاص است و آن هم کسی نیست جز ارسلان مطهری، او مثل مار برای پرسپولیس می‌ماند! ارسلان هر زمان مقابل پرسپولیس بازی کرده، گلزنی کرده است. خیلی خوشحال می‌شوم گل برتری استقلال را مطهری به ثمر برساند. بازیکن دیگری که می‌تواند نقش‌آفرینی کند، مهدی قایدی است. او بازیکن غیرقابل پیش‌بینی است. او در چند دربی گل‌های قشنگی زد و مطمئن هستم از میان مطهری و قایدی یک نفر در دربی گلزنی می‌کند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج