۱۳۰۴۵۶۱
۲۲۰۰
۲۲۰۰
پ

تصمیم مهم قلعه‌نویی برای یک تورنمنت پُرحادثه

از دید سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با کناره‌گیری روسیه از این تورنمنت، کیفیت مسابقات در حدی نیست که ایران با تیم پرستاره و لژیونرهایش به این سفر برود.

ورزش سه: از دید سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با کناره‌گیری روسیه از این تورنمنت، کیفیت مسابقات در حدی نیست که ایران با تیم پرستاره و لژیونرهایش به این سفر برود.

به نظر می‌رسد تیم ملی بزرگسالان ایران عدم شرکت در تورنمنت کافا را در دستور کار خود قرار بدهند. امشب امیر قلعه‌نویی در شهر انزلی و در حاشیه دیدار بزرگداشت سیروس قایقران این خبر را به صورت ضمنی اعلام کرد.

از دید سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با کناره‌گیری روسیه از این تورنمنت، کیفیت مسابقات در حدی نیست که ایران با تیم پر ستاره و لژیونرهایش به این سفر برود. جالب اینکه روسیه هم دلیل عدم حضور در این تورنمنت را غیرضروری بودن آن با توجه به کیفیتش عنوان کرده بود.

حالا تیم ملی فوتبال ایران برای فیفادی ماه ژوئن که سال گذشته نیز دردسر زیادی را برای فدراسیون و سرمربی وقت تیم ملی، دراگان اسکوچیچ، ایجاد کرد، باید به دنبال حریفان تازه باشد. حال آنکه به دلیل تعلل مسئولان در اعلام کناره‌گیری از این تورنمنت و احتمال جابه‌جایی تیم ملی مثلا با تیم امید، ممکن است بسیاری از بازی‌های مناسب برای ایران در تاریخ فیفادی بعدی رزرو شده باشند.

چند دقیقه پیش، خبرگزاری‌های عراقی اعلام کردند مسابقه تیم ملی فوتبال عراق با حریفش، کلمبیا، در ورزشگاه وندا متروپولیتانوی مادرید هماهنگ شده است؛ بنابراین عراق که در فیفادی فروردین هم از بازی کردن با ایران سر باز زد، خود را آماده یک اردوی اروپایی آن هم در کشور اسپانیا می‌کند.

از قرار معلوم تیم ملی عربستان نیز مثل سال گذشته که در گرمای خرداد به اروپا پناه برده بود، برنامه مشابهی را در دستور کار خود دارد و حالا ایران باید به سرعت به دنبال برنامه‌ریزی برای انجام دو بازی تدارکاتی در ماه خرداد با حضور بهترین چهره‌های فوتبال ایران باشد و به نظر می‌رسد برنامه منطقی، حضور در یک کشور اروپایی است؛ حداقل به این دلیل که ایران همچنان لژیونرهای پرشماری دارد و این می‌تواند بهترین برنامه برای فوتبال ایران در ماه ژوئن باشد. 

البته در نظر داشته باشید که با توجه به برگزاری لیگ ملت‌های اروپا، حریفان اروپایی در این فیفادی در دسترس تیم ملی ایران نخواهند بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج