۱۳۰۴۵۷۲
۳۵۰۲
۳۵۰۲
پ

حرکت عجیب لژیونر و ستاره تیم ملی!

ستاره فوتسال ایران به جای حضور در اردوی تیم ملی و مسابقه پالما راهی جام رمضان قم شده است.

ورزش سه: ستاره فوتسال ایران به جای حضور در اردوی تیم ملی و مسابقه پالما راهی جام رمضان قم شده است.

مسلم اولادقباد که در زمان مدیریت زنده‌یاد ناصر شریفی در فوتسال قم تبدیل به یک چهره ویژه در ایران شد و توانست در ادامه به تیم ملی و پالما اسپانیا برسد، دوباره به شهری که در آن معرفی شده بود، بازگشته ولی این بار در جام رمضان به میدان رفته است.

اولادقباد که یکی از ستاره‌های خوش تکنیک فوتسال ایران به حساب می‌آید و همراه با حسین طیبی در تیم پالما اسپانیا عضویت دارد، در فیفا دی به تهران بازگشت تا کارهای تمدید ویزای خود را هم انجام بدهد، اما به جای حضور در اردوی تیم ملی و در ادامه بازگشت به اسپانیا، به قم و کاشان سفر کرده است.

این ستاره کوهدشتی در دو مسابقه مراحل یک‌چهارم و نیمه نهایی جام رمضان فوتسال قم که طی یک هفته اخیر انجام شده، برای یک تیم به میدان رفت که البته نمایش درخشان دیگر تیم‌های حاضر در این مسابقات با حضور فوتسالیست‌های قمی کاری کرد تا تیمی که مسلم اولادقباد، علیرضا وفایی و دیگر چهره‌های شناخته شده فوتسال در آن حضور دارند، به بازی فینال نرسد.

حرکت عجیب لژیونر و ستاره تیم ملی!

حساسیت جام رمضان فوتسال قم همواره در بین اهالی این رشته در ایران جالب توجه و مورد اهمیت است و بارها بازیکنان جوان و ناشناخته در این مسابقات به فوتسال کشور معرفی شدند که در بزرگترین شگفتی جام در دور نیمه نهایی، تیمی که اولادقباد، بازیکن تیم ملی و علیرضا وفایی، بازیکن پیشین تیم ملی و گیتی‌پسند را دراختیار داشت، در پنالتی‌ها شکست خورد و نتوانست به فینال برسد.

اما مسلم اولادقباد علاوه بر حضور در جام رمضان فوتسال قم در سالن شهید حیدریان، در همین شهر در یک جام دیگر هم برای تیم شهر قنوات به میدان رفته و از سوی دیگر گفته می‌شود او در جام رمضان کاشان هم برای یک تیم بازی کرده است!

حالا احتمالا وحید شمسایی برخورد جدی با این ستاره و لژیونر فوتسال داشته باشد و از سوی دیگر باشگاه پالما اسپانیا نیز بدون تردید در صورت اطلاع از این اتفاق، با او برخورد خواهد کرد؛ آن هم در شرایطی که این تیم امشب(جمعه) یک رقابت حساس مقابل خاین برگزار می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج