۱۳۰۴۶۳۲
۳۱۶۳
۳۱۶۳
پ

پیش‌بینی آقای گل تاریخ استقلال از دربی

سرمربی امیدهای استقلال از خاطرات تلخ و شیرین خود در شهرآورد پایتخت می‌گوید.

ورزش سه: سرمربی امیدهای استقلال از خاطرات تلخ و شیرین خود در شهرآورد پایتخت می‌گوید.

آرش برهانی که خودش تا چند سال پیش در دربی‌های پایتخت نقش پررنگی داشت حالا در قامت مربی تیم امیدهای استقلال باید این دیدار را تماشا کند. او در ابتدا پیرامون این مسابقه به خبرنگار ما گفت: "شرایط جدول و نتایج قبل هیچکدام روی بازی تاثیرگذار نیست. بعضی بازی‌ها بوده استقلال خیلی آماده بوده نتوانسته مثل قبل بازی کند و برعکس. دربی نسبت به سایر بازی‌ها متفاوت است ولی اگر بخواهیم فوتبالی نگاه کنیم شرایط هر دو تیم خوب است و هر دو تیم بازیکنان تاثیرگذار و باکیفیت دارند و باید یک بازی خوب ببینیم. من که خیلی امیدوارم این دربی بازی‌ای بشود که هواداران لذت ببرند."

مهاجم سابق استقلال در مورد شادی‌های بعد از گل که مثل گذاشتن عینک به روی چشم بود توضیح داد: "در مورد آن خیلی صحبت کردم و خیلی معنی‌ها داشت. می‌خواستم جایگاه‌های دورتر را در ورزشگاه ببینم. این موضوع مال گذشته است و اگر توضیح بدهم کری‌خوانی می‌شود و دیگر این کارها از ما گذشته است."

برهانی در مورد اینکه پاس گلش به جباری در دربی را دوست دارد یا گلی که زده توضیح داد: "دو پاس گل در دربی دادم که هر دو به جباری بود. ولی فکر می‌کنم آن گلی که ۱۰ فروردین در دربی زدم و سه امتیاز را گرفتیم و چهار برد پشت هم در دربی به دست آوردیم به دل من بیشتر نشست."

وی در مورد اینکه مهم ترین دربی که بازی کرده کدام بود گفت: "همه مهم بودند ولی دربی که در جام حذفی سه بر هیچ بردیم و فینالیست شدیم خیلی مهم بود."

بازیکن سابق استقلال مورد این که سخت‌ترین مدافعی که روبه‌رویش بازی کرد چه کسی بود گفت: "محمد نصرتی مدافع خیلی خوبی بود، سید جلال هم خوب بود."

برهانی با اشاره به سابقه خوب گلزنی ارسلان مطهری در دربی گفت: "به نظرم تجربه خیلی به کار می‌آید و ارسلان جزو بازیکنانی است که تحت تاثیر جو قرار نمی‌گیرد. ما قبلاً می‌گفتیم دربی باز. هر بازیکنی بتواند آرامش بیشتر و اشتباه کمتری داشته باشد می‌تواند گل بزند. به غیر از ارسلان چند بازیکن دیگر داریم که دربی باز هستند و این برای ما خیلی امیدوارکننده است."

پیشکسوت استقلال در پایان مورد اینکه اگر استقلال دربی را ببرد قهرمان می‌شود یا خیر اضافه کرد: "به نظرم استقلال باید تک تک بازی‌هایش را ببرد و امتیاز بگیرد. حق استقلال قهرمانی است و من کیفیت بازی این تیم را خیلی بالاتر از تیم‌های دیگر دیدم. بازی با نساجی را باید می‌بردیم و مشاهده کردید در شش قدم سجاد که خیلی گل‌های سخت‌تری زده بود نتوانست بزند. در آزادی مقابل سپاهان کمترین حقمان مساوی بود ولی باختیم. در فوتبال هزار اتفاق می ‌افتد. هنوز خیلی زود است در مورد قهرمانی صحبت کنیم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج