اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۰۴۸۱۷
۲۰۶۱
۲۰۶۱
پ

ماموریت غیرممکن قهرمانی: پپ را ببر میکل!

میکل آرتتا و سومین تساوی متوالی در مسیر کورس قهرمانی؛ این بدترین اتفاقی بود که امشب آرسنال تجربه کرد.

ورزش سه: میکل آرتتا و سومین تساوی متوالی در مسیر کورس قهرمانی؛ این بدترین اتفاقی بود که امشب آرسنال تجربه کرد.

ماموریت غیرممکن قهرمانی: پپ را ببر میکل!

 آرسنال برای سومین هفته متوالی به تساوی دست پیدا کرد؛ این بار در خانه و برابر ساوتهمپتون. این نتیجه می‌توانست بدتر از این هم رقم بخورد اما وقتی پای رویای قهرمانی لیگ برتر در میان است، هر چیزی به غیر از کسب پیروزی یعنی شکست!

توپچی‌ها امشب در بهترین فرم از نظر آمار که در هر بخش نسبت به حریف برتری داشتند به این نتیجه دست پیدا کردند. آرسنال به بازی برگشت و نتیجه را جبران کرد اما فاصله با تیم مدعی منچسترسیتی در جدول رده بندی خیال آن‌ها را آسوده نمی‌گذارد.

ماموریت غیرممکن قهرمانی: پپ را ببر میکل!

مسابقه امشب با شوک بزرگی برای آرسنال آغاز شد. گل او در دقیقه یک از کارلوس آلکاراز و سپس 13 دقیقه بعد از تئو ولکات یک اتفاق باورنکردنی بود. گل گابریل مارتینلی در دقیقه 20 به نوعی از فشار سنگین روی دوش توپچی‌ها کم می‌کرد اما نیمه با شکست تمام شد.

در نیمه دوم آرسنال دیر دست بکار شد. گل کالتاچار در دقیقه 66 فاصله را به دو گل افزایش داد. شاگردان آرتتا برای زنده نگه داشتن شانس قهرمانی به پیروزی نیاز داشتند اما یک ضربه به تیرک تمام معادلات مسابقه امشب را بهم ریخت. دو گل از مارتین اودگارد و بوکایو ساکا به فاصله دو دقیقه موجب شد بازی به تساوی برسد.

ماموریت غیرممکن قهرمانی: پپ را ببر میکل!

دقیقه 2+90 همه چیز برای پیروزی آرسنال مهیا بود و چشم هواداران در وقت‌‎های اضافه به یک گل دیگر بود که شانس با تروسارد و توپچی‌ها یار نبود. شوت او با بدشانسی تمام به تیرک برخورد کرد و گل نشد تا هواداران اوج استرس را تجربه کرده و با استرس بیشتر بازی را دنبال کنند.
ماموریت غیرممکن قهرمانی: پپ را ببر میکل!

بازی بعد از شوت او با موقعیت‌های دیگر دنبال شد اما بهترین فرصت برای عدم کسب سه تساوی پیاپی همین شوت تروسارد بود؛ ضربه‌ای که شاید چند هفته بعد طرفداران آرسنال بیشتر آن را به یاد بیاروند. دلیل: منچسترسیتی دقیقا پشت سر آرسنال نفس می‌کشد.

ماموریت غیرممکن قهرمانی: پپ را ببر میکل!

بعد از وستهام و لیورپول، آرسنال دو امتیاز حساس دیگر را از دست داد. تیم 75 امتیازی لندنی با دو بازی بیشتر از منچسترسیتی 70 امتیازی در رده نخست جدول رده بندی جای دارد. منچسترسیتی هنوز در بازی معوقه هفته بیست و هشتم با وستهام به میدان نرفته و دیدار روز یکشنبه با برایتون هم به دلیل مسابقه شنبه برابر شفیلدیونایتد در نیمه نهایی جام حذفی به تعویق افتاده است.

چهارشنبه، ششم اردیبهشت ماه تکلیف آرسنال مشخص می‌شود و به همین دلیل اکنون بیش از هر زمان دیگری در فصل، طرفداران، بازیکنان و تمامی اعضای باشگاه استرس رسیدن این روز را دارند. در هفته سی و سوم منچسترسیتی این هفته میزبان آرسنال خواهد بود.

این نبرد حساس بدون شک فینال امسال لیگ برتر انگلیس خواهد بود. رویارویی شاگرد و استاد برای آرسنال مسابقه مرگ و زندگی است. اگر آرتتا برای اضافه کردن جام قهرمانی لیگ به کارنامه‌اش مصمم است باید این دیدار را با برد پشت سر بگذارد. هر نتیجه‌ای به غیر از این منجر به از دست رفته شانس قهرمانی می‌شود.

ماموریت غیرممکن قهرمانی: پپ را ببر میکل!

آرسنال از ابتدای فصل با رویای قهرمانی روزها و هفته‌ها را سپری کرده؛ توپچی‌ها از لیگ اروپا، جام حذفی و جام اتحادیه کنار رفته بودند و به نوعی آرتتا تمامی این رقابت‎‌‌ها را فدای قهرمانی لیگ برتر کرده بود که بدون دستیابی به آن در پایان خط دست خالی به تعطیلات خواهد رفت. 

کسب پیروزی شاگردان پپ گواردیولا در این مسابقه به منزله پایان رویای کسب عنوان قهرمانی آرسنال پس از 19 سال خواهد بود. سیتی با کسب سه امتیاز این بازی و احتمال پیروزی در دو بازی معوقه 4 امتیاز از تیم آرتتا پیش می‌افتد. بعید به نظر می‌رسد هر یک از تیم‌های فولام، لیدزیونایتد، اورتون، چلسی و برنتفورد بتوانند رقبای سرسختی برای مانع از قهرمانی منچسترسیتی باشند.

ماموریت غیرممکن قهرمانی: پپ را ببر میکل!

از همین لحظه تا پایان سوت آغاز بازی با منچسترسیتی هر کس که ذره‌ای علاقه به آرسنال دارد به طور قطع لحظه‌ای از احتمالات سرنوشت ساز قهرمانی این فصل جزیره غافل نمی‌شود. آرسنال برنده می‌شود یا منچسترسیتی؟ اگر بازی با تساوی به پایان برسد چطور؟ منتظر بازی بزرگ این هفته خواهیم ماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج