۱۳۰۴۸۳۱
۱۹۰۳
۱۹۰۳
پ

مشت محکم ساپینتو در رختکن

در بازی برابر هوادار تساوی در نیمه اول باعث شد تا ساپینتو برای نیمه دوم حسابی بازیکنانش را تهییج کند.

همشهری آنلاین: با وجود یک گذشت هفته از دیدار استقلال مقابل هوادار، این بازی کماکان سوژه روز فوتبال ایران است. یکی از نکات جالب این بازی، تساوی بدون گل دو تیم در نیمه اول است.

موضوعی که شاید یکی از نکات اصلی رقم خوردن آن، قرار داشتن دفاع هوادار در سمت ساکت الهامی بود. جایی که سرمربی هوادار با احاطه کامل روی خط دفاعی تیمش توانسته بود آنها را اصطلاحا جمع کند و با صحبت های خود تیم را بالا و پایین کند.

اما با شروع نیمه دوم، به یکباره روند بازی زیر و رو شد و این شاگردان ساپینتو بودند که موفق شدند با زدن شش گل، بهترین پیروزی فصل خود را رقم بزنند. حالا با گذشت یک هفته از این مسابقه، یکی از نکات جالب پیرامون این بازی، کنجکاوی پیرامون اتفاقات رختکن استقلال در بین دو نیمه بازی است که به یک باره این تیم را متحول کرد.

رختکنی که آبستن اتفاقات جالبی بوده و بازیکنان استقلال پس از صحبت های سرمربی پرتغالی خود برای بردن در این بازی تهییج شدند. ماجرا از این قرار است که ساپینتو در بین دو نیمه، با صحبت از شرایط تاکتیکی تیم هوادار، به بازیکنان استقلال این هشدار را داده که اگر می خواهید هفته بعد دربی را ببرید، فقط یک راه دارید و آن هم بردن این مسابقه است.

او در ادامه چندباری با مشت روی میز کوبیده و به بازیکنان تیمش چندباری با فریاد تهییج کننده گفته که از این مسابقه "فقط برد می خواهم، برد می خواهم، برد می خواهم."

نکته اینکه ساپینتو به بازیکنان تیمش هشدار داده در صورت پیش افتادن از حریف به شدت مراقب حملات این تیم باشد چرا که زهر بازی هوادار کمتر از تیم های بالای جدول نیست و حتی پیروزی یک بر صفر در این مسابقه هم با توجه به جلو بردن کار این تیم در کورس قهرمانی کفایت می کند.

اما فوتبال روی خوبش را به استقلال ساپینتو نشان داد و در روز بد هوادار، بهترین پیروزی فصل خود را رقم زد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج