۱۳۰۱۳۷۱
۲۱۴۷
۲۱۴۷
پ

۲ستاره استقلال به زودی رفتنی می‌شوند!

مهدی قایدی که همچنان در ترکیب استقلال می‌درخشد در بازی با آلومینیوم اراک هشتمین گل خود را در این فصل از بازی‌ها به ثمر رسانده است و حالا بهترین گلزن آبی‌ها به شمار می‌رود.

خبرورزشی: مهدی قایدی که همچنان در ترکیب استقلال می‌درخشد در بازی با آلومینیوم اراک هشتمین گل خود را در این فصل از بازی‌ها به ثمر رسانده است و حالا بهترین گلزن آبی‌ها به شمار می‌رود.

باشگاه استقلال ابتدای فصل مهدی قایدی را به ترکیب تیم اضافه کرد چرا که خوب می‌دانست این بازیکن می‌تواند نقش اثر گذاری در تکرار قهرمانی تیم داشته باشد. در بازی‌های ابتدایی مهدی قایدی وجود تلاش نتوانست در گلزنی موفق عمل کند و در ادامه خط خوردن از لیست تیم ملی موجب شد تا کمی روحیه خود را از دست دهد، اما هر چه به پایان بازی‌ها نزدیک تر می‌شویم مهدی قایدی درخشان تر ظاهر می‌شود. می‌شود گفت، مهدی قایدی در ترکیب تیم جا افتاده است و چپ و راست در تیم گل می‌زند تا آبی‌ها هفته به هفته به تکرار قهرمانی درلیگ برتر نزدیک تر شوند.

این درخشش در فوتبال امارات هم بازتاب داشته است. سایت اسپورت امارات در این باره نوشت: «مهدی قایدی در لیگ فوتبال ایران خوش می‌درخشد. او استقلال را در صدر جدول لیگ ایران رهبری می‌کند و در ۸ بازی اخیر ۷ گل به ثمر رسانده است. قایدی در حالت کلی در ۱۰ گل استقلال تاثیر مستقیم داشته است.»

حالا این سوال مهم پیش می‌آید آیا مهدی قایدی در پایان فصل اردوی تیم آبی را ترک می‌کند؟ آیا درخشش مهدی قایدی تیم الشباب الاهلی را برای بازگرداندن این بازیکن وسوسه کرده است؟

در پاسخ به این سوال‌ها باید گفت هنوز مدیر باشگاه الشباب و یا سرمربی تیم در مورد بازگشت مهدی قایدی اظهار نظر رسمی‌نداشته اند و تکلیف این بازیکن در پایان فصل مشخص می‌شود. در پایان فصل علاوه بر مهدی قایدی احتمال جدایی محمد محبی هم وجود دارد، به این خاطر که این بازیکن هم قرضی پیراهن تیم استقلال را برتن کرده است.

حیف که این ستاره‌ها در پایان فصل رفتنی هستند. 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج