۱۳۰۴۸۴۰
۲۱۰۴
۲۱۰۴
پ

۲ بازیکن نقش اول استقلال و پرسپولیس در دربی هستند

هافبک سابق استقلال و پرسپولیس می گوید تیم های قعرنشین احتمالا از سپاهان امتیاز خواهند گرفت.

همشهری آنلاین: بهزاد داداش‌زاده  درباره برگزاری دیدار دربی صدم بین استقلال و پرسپولیس، اظهار داشت: همیشه بازی‌های دربی را مساوی پیش‌بینی می‌کردم، اما برای نخستین بار اتفاقی افتاده است که باید یک تیم از این دیدار برنده بیرون بیایید، چون تساوی به سود هیچ کدام از تیم‌ها نیست. هرکدام از تیم‌ها ببرند، حدود ۹۰ درصد قهرمان خواهند شد. اگر دربی مساوی شود، سپاهان قهرمان خواهد شد. گلرها در این دیدار نقش تعیین‌کننده‌ای خواهند داشت چون اگر خطوط دفاعی و هافبک اشتباه کنند، دروازه‌بان در آخرین نقطه جور سایر بازیکنان را خواهد کشید. خطوط حمله هر دو تیم زهردار هستند و هر تیمی اشتباه کند بازی را از دست خواهد داد.

پیشکسوت فوتبال با اشاره به اینکه دربی فردا بسیار حساس‌تر از بازی‌های قبلی‌ دو تیم است، عنوان کرد: دربی همیشه بازی حساسی برای قهرمانی یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس بوده است و برای اولین بار در نخستین دوره لیگ برتر در سال ۱۳۸۱ و آخرین بازی مسابقات، استقلال در انزلی با ملوان و پرسپولیس در تهران با فجرسپاسی بازی کردند. استقلال با یک مساوی قهرمان می‌شد و پرسپولیس کمترین شانس را برای قهرمانی داشت. حتی جام را به انزلی بردند، اما استقلال باخت و پرسپولیس در دقایق آخر به پیروزی رسید و جام اولین دوره لیگ برتر را فتح کرد. اما دیدار روز سوم اردیبهشت ماه پرسپولیس و استقلال به مراتب حساس‌تر از بازی‌های قبلی دو تیم است.

*تفکرات فنی گل‌محمدی با ساپینتو بسیار متفاوت است

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه سپاهان هم کار سختی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد، تصریح کرد: سپاهان مقابل تیم‌هایی که بسته بازی می‌کنند و نسبت به تیم‌های بالای جدول ضعیف‌تر هستند، خوب نتیجه نمی‌گیرد و به مشکل برمی‌خورد. در حالی که همیشه مقابل تیم‌های خوب، فوتبال تهاجمی و با انگیزه‌ای را ارائه می‌کند و درصد پیروزی‌اش بیشتر است. سپاهان در ۴ هفته باقی مانده با تیم‌های ملوان، نفت مسجدسلیمان و مس کرمان بازی دارد که این تیم‌ها برای بقا می‌جنگند و هرطور شده سعی می‌کنند تا حداقل امتیاز را از سپاهان بگیرند و امکان دارد که سپاهان امتیاز از دست بدهد.

وی در مورد اینکه تفکرات فنی گل‌محمدی با ساپینتو بسیار متفاوت است، تاکید کرد: سرمربیان استقلال و پرسپولیس تفکرات متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. ساپینتو مربی پرشور و هیجانی است ولی گل‌محمدی فردی آرام در کنار زمین است که مطمئناً رفتار آنها در طول بازی روی بازیکنان‌شان تاثیر مثبت و منفی خواهد گذاشت. مربیان باید برای این دیدار حساس و مهم از بازیکنان دربی باز استفاده کنند و تجربه بالای بازیکنان به تیم برنده کمک خواهد کرد. در هر دو تیم بازیکنان بزرگ زیادی حضور دارند که سیدحسین حسینی، مهدی قایدی، محمد محبی و آرش رضاوند در استقلال و علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، وحید امیری و محمد عمری در پرسپولیس تاثیرگذارتر خواهند بود.

*اشتباهات داوری در این فصل خیلی زیاد بوده

داداش‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: در این فصل مسابقات لیگ برتر اشتباهات داوری خیلی زیاد بود و تمام تیم‌ها از قضاوت داوران بازی‌ها شکایت داشتند. کمیته داوران باید بهترین تیم داوری را انتخاب کند و امیدوارم موفق باشند، چون بازی مهمی برای هر دو تیم در راه قهرمانی است و مدت‌ها بعد از این بازی هم عواقب بدی را برای داور به همراه خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج