۱۳۰۳۳۵۹
۱۱۳۷
۱۱۳۷
پ

نقشه‌های مورینیو برای گلزنی به تیم جهانبخش!

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، بعد از پیروزی مقابل اودینزه فاش کرد که چرا اجازه نداد پنالتی امشب را لورنزو پلگرینی بزند.

ورزش سه: ژوزه مورینیو، سرمربی رم، بعد از پیروزی مقابل اودینزه فاش کرد که چرا اجازه نداد پنالتی امشب را لورنزو پلگرینی بزند.

 آ.اس.رم امشب موفق شد میهمان خود اودینزه را با نتیجه ۳-۰ شکست داده و جایگاه سومی خود در جدول سری آ را مستحکم کند. ژوزه مورینیو بعد از این پیروزی تاکید کرد که ریسک هایش مقابل اودینزه جواب داده است.

او گفت: "با تغییرات زیادی نسبت به بازی روز پنج‌شنبه وارد زمین شدیم. لورنزو و واینالدوم فقط ۴۵ دقیقه بازی کردند. ما امروز ریسک کردیم و با توجه به عملکرد خوب تیمی‌مان این ریسک جواب داد."

سرمربی رم افزود: "نتیجه به گونه ای است که به نظر می رسد بازی آسانی داشتیم اما صادقانه می گویم که تا قبل از گل سوم از پیروزی مطمئن نبودم و چنین احساسی نداشتم. حتی بعد از اینکه پاتریسیو پنالتی را مهار کرد، اودینزه به ما فشار می آورد و ما پرسینگ را کاهش دادم؛ آن موقع بود که خستگی از راه رسید. مطمئنا نتیجه ۳-۰ شبیه نتیجه ای نبود که فشار آن را روی نیمکت احساس شد."

نقشه‌های مورینیو برای گلزنی به تیم جهانبخش!

مورینیو در این دیدار اجازه زدن ضربه پنالتی به پلگرینی که مقابل فاینورد یک ضربه پنالتی از دست داده بود را نداد. جالب اینجاست که برایان کریستانته پشت این توپ ایستاد و از دستش داد تا تیم مورینیو به پنالتی خراب کن ترین تیم سری آ تبدیل شود. این مربی در مورد تصمیم یاد شده گفت: "برای این تصمیم دلایلی وجود دارد اما ما همیشه مجبور نیستیم آن را به مردم بگوییم. البته پلگرینی اعتقاد و ایمان من را دارد. تنها دلیل تصمیمم این بود که او به فشاری اضافی نیاز نداشت. به پلگرینی گفتم که اگر در 2-0 صاحب پنالتی شویم تو می زنی اما اگر پنالتی تعیین کننده باشد، برای تو نخواهد بود."

سرمربی رم تاکید کرد: "من دوست دارم بازیکنان ایتالیایی را در هسته اصلی تیم خودم داشته باشم. این پیامد شرایط اقتصادی ماست. البته بیش از هر چیز باعث ایجاد پیوند قوی با آکادمی جوانان می شود. فوتبال مدرن، بین المللی است و بازیکنان خارجی زیادی در لیگ های مختلف دنیا بازی می کنند. با این وجود معتقدم که بازیکنان بومی یک توانایی خاص دارند که می توانند با داشتن حس حضور در خانواده، با هواداران همدلی ایجاد کنند. این یکی از دلایلی است که هواداران همیشه با ما هستند و فرقی نمی کند که خوب بازی کنیم یا بد. "

مورینیو در مورد درخشش ادوارد بووه، بازیکنی که از آکادمی رم به تیمش اضافه کرده گفت: "بووه یک گل عالی زد اما مرتکب یک خطای پنالتی شد که اگر پاتریسیو آن را مهار نمی کرد کار ما خیلی سخت می شد. به هر حال این هم بخش از فرایند یادگیری است و من خوشحالم که یک رومی و رومانیستا توانست برای ما گلزنی کند."

نقشه‌های مورینیو برای گلزنی به تیم جهانبخش!

او در رابطه با کمبودهای تیمش گفت: "من همیشه می گویم وقتی یک مربی در یک باشگاه معمولی نمی تواند بازیکنی را که می خواهد بخرد، باید از نقاط قوت حداکثر استفاده را برده و نقاط ضعف را تا حد ممکن پوشش دهد. استحکام دفاعی نقطه قوت ماست. ما هیچ بازیکنی در خط حمله نداریم که بتواند قدرت تغییر سریع داشته باشد. بنابراین باید پرس از جلو انجام دهیم و توپگیری کنیم در غیر این صورت نمی توانیم آن را سریع انتقال دهیم. وقتی سطح انرژی کاهش یافت، قدرت ما هم کم شد، بیشتر عقب کشیدیم و فشار بیشتری متحمل شدیم."

سرمربی رم با ابراز امیدواری نسبت به شکست دادن فاینورد در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا گفت: "حالا باید سری آ را برای چند روز فراموش کنیم و ببینیم آیا می توانیم به فاینورد گل بزنیم یا خیر. من فکر می کنم چنین امکانی وجود دارد. بعد از بازی رفت شاهد نظرات و انتقادات منفی بودیم اما واقعیت چیزی است که امروز دیدیم. ما در کنار هواداران خود هستیم چه در روزهای خوب و چه در روزهای بد."

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج