۱۳۰۵۰۳۶
۱۲۴۸
۱۲۴۸
پ

مرد آرژانتینی، آخرین کراواتی دربی‌ها!

گابریل کالدرون یک بار شانس حضور در دربی به عنوان سرمربی پرسپولیس را پیدا کرد و موفق شد از این مسابقه ۳ امتیاز بگیرد.

ورزش‌ سه: نیم فصل حضور گابریل کالدرون آرژانتینی در رأس کادر فنی پرسپولیس برای این مربی بسیار دشوار بود. او پس از برانکو ایوانکوویچ سرمربی سرخپوشان شده بود و با توجه به ۳ قهرمانی پیاپی پرسپولیس، توقعات از او بسیار بالا بود.

پرسپولیس پس از برانکو شروع خوبی در رقابت‌های لیگ برتر در لیگ نوزدهم نداشت و سه باخت برابر تراکتور، سپاهان و شهرخودرو طی چند هفته ابتدایی حسابی اوضاع این تیم را به هم ریخته بود و اعتراض هواداران را می‌شد از هر جایی دید و شنید.

با این حال در همین برهه که گابریل کالدرون هنوز نتوانسته بود تفکرات خودش را در پرسپولیس پیاده کند، سرخپوشان باید در چارچوب هفته چهارم مسابقات به مصاف استقلال می‌رفتند و سرمربی آرژانتینی قرمزهای پایتخت نشان داد که به خوبی توانایی کنترل و مدیریت بازی در مسابقات حساس را دارد.

مرد آرژانتینی، آخرین کراواتی دربی‌ها!
کالدرون که در بازی رفت لیگ نوزدهم برابر استقلال با کراوات قرمز در کنار زمین دیده می‌شد، شانس تجربه دوباره حضور در دربی تهران را پیدا نکرد.

پرسپولیس در پایان موفق شد در شرایطی این مسابقه را که تنها دربی کالدرون در ایران بود، با یک گل تمام کند که سورپرایز این مربی استفاده از مهدی عبدی و گلزنی او در دقیقه 80 بود. جالب اینکه عبدی یک دقیقه پس از ورود به زمین به عنوان بازیکنی بی تجربه موفق به گشودن دروازه استقلال شد، تا پس از بازی گلزنی این بازیکن جوان سوژه کری‌خوانی هواداران پرسپولیس هم بشود.

پس از این دربی که هدایت آبی‌ها و قرمزهای تهران برعهده کالدرون و استراماچونی بود، یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس کارش را آغاز کرد، که تا امروز هم ادامه دارد و در سوی دیگر هم فرهاد مجیدی، محمود فکری و ساپینتو روی نیمکت آبی‌ها دیده‌ شده‌اند؛ مربیانی که خیلی علاقه‌ای به استفاده از کراوات هم ندارند تا بازی رفت لیگ نوزدهم استقلال و پرسپولیس به نوعی آخرین مصاف مربیان کراواتی هم باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج