جاباما
۱۳۰۵۳۹۸
۱۰۳۳۱
۱۰۳۳۱
پ

احتمال جدایی جورجینا و رونالدو قوت گرفت

تنش‌ها بین جورجینا رودریگز و کریستیانو رونالدو بالا گرفته و جدایی آن‌ها، دور از ذهن نیست.

سرخ نیوز: پخش مستند «من جورجینا هستم» علاوه بر ایجاد حواشی متعدد، حالا ممکن است یک تراژدی اساسی برای جورجینا رودریگز و کریستیانو رونالدو رقم بزند و آن، جدایی این زوج مشهور از یکدیگر است.

یک برنامه پخش شده در تلویزیون پرتغال، از ایجاد بحران‌های اساسی در رابطه رونالدو و جورجینا خبر داد و به‌نظر می‌رسد که عامل تزلزل آن، رفتارهای جورجینا است. کریستیانو از رفتارهای شریک زندگی‌اش خسته شده و حتی یک جدایی فوری نیز دور از ذهن نیست.

جیووانا گونزالس، یکی از مجری‌های برنامه Socialite که رابطه رونالدو و جورجینا رودریگز را مورد تحلیل قرار داده است، گفت: آن‌ها در مورد یک جدایی فوری صحبت می کنند. علل قطع شدن رابطه‌شان بسیار قوی به‌نظر می‌رسد و اگر درست باشد، غلبه بر آن برای جورجینا و کریستیانو بسیار دشوار خواهد بود زیرا چیزهای زیادی باید بین آن‌ها تغییر کند. یکی از طرفین از کاری که دیگری انجام می‌دهد اذیت می‌شود و به نقطه تعادل نرسیده‌اند.

احتمال جدایی جورجینا و رونالدو قوت گرفت

جیووانا گونزالس در ادامه صحبت‌های خود و با انتقاد از مستند «من جورجینا هستم»، افزود: جورجینا در مستند خود، کاری جز خرج کردن، خرج کردن و خرج کردن انجام نمی دهد. بدتر از همه، اعتقاد بر این است که او با کریستیانو برابری می‌کند. آن‌ها ماه هاست که حالشان خوب نیست و احتمال دارد که از هم جدا شوند. واقعیت این است که کریستیانو رونالدو از جورجینا رودریگز خسته شده است.

تفاوت ایدئولوژیک، عامل پایان رابطه جورجینا رودریگز و کریستیانو رونالدو

در حال حاضر، مشکلاتی بین جیو و CR7 وجود دارد. گویا همه چیز با بازی خودخواهانه رودریگز در مستند «من جورجینا هستم» شروع شد اما گویا اختلافات این زوج ریشه‌های عمیق‌تر و برگرفته از تفاوت ایدئولوژیکی دارد.

مصاحبه جورجینا رودریگز در خصوص شیوه تربیت فرزندان و نوع رابطه با آن‌ها، یکی از این موضوعات است. شریک زندگی کریستیانو در گفت‌وگویی اظهار داشت که می‌خواهد فرزندانش بدانند چگونه از خود دفاع کنند تا مورد آزار و اذیت قرار نگیرند؛ پس بنابراین از آن‌ها خواسته که هرگونه درگیری را بدون پاسخ نگذارند. این دقیقا برخلاف اصول کریستیانو رونالدو که قویا به عدم خشونت معتقد است محسوب می‌شود. ستاره پرتغالی النصر پیش از این در گفت‌وگویی عنوان کرده بود: من به شما می‌گویم که دوست ندارم فرزندانم به دیگران حمله کنند. نسبت به آموزش‌هایی که به آن‌ها داده‌ام احساس غرور می‌کنم.

احتمال جدایی جورجینا و رونالدو قوت گرفت

این یکی از موارد تحول بزرگ در رابطه جورجینا و کریستیانو است که اخیراً آغاز اتفاق افتاده. پیش از این، اینفلوئنسر آرژانتینی در مورد اینکه چگونه رونالدو از انجام خواسته‌اش امتناع کرد سخن گفت، زیرا ظاهرا کاپیتان تیم ملی پرتغال از رفتارهای شریک زندگی‌اش عصبانی است.

جورجینا همسر رونالدو نیست و صرفا شریک زندگی او محسوب می‌شود، هرچند که آن‌ها دو فرزند مشترک باهم دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج