۱۳۰۵۶۵۱
۵۴۲۱
۵۴۲۱
پ

فریاد رونالدو بر سر کادر فنی النصر!

کریستیانو رونالدو، ستاره النصر، بعد از پایان بازی با الوحده با عصبانیت سر اعضای کادر فنی تیم داد کشیده و سپس راهی رختکن شد.

ورزش سه: کریستیانو رونالدو، ستاره النصر، بعد از پایان بازی با الوحده با عصبانیت سر اعضای کادر فنی تیم داد کشیده و سپس راهی رختکن شد.

 النصر امیدوار به فتح جام حذفی بعد از شکست مقابل الهلال و کمرنگ شدن شانس قهرمانی در لیگ بود اما شکست مقابل الوحده همه چیز را خراب کرد. یاران کریستیانو رونالدو امشب در دیدار نیمه نهایی جام حذفی با سوپر گل ژان دیوید بوگا مغلوب حریف الوحده شدند تا از رسیدن به فینال و رویارویی با الهلال ناکام بمانند.

ستاره گرانقیمت النصر در طول این بازی موقعیت های گل متعددی به دست آورد اما تیر دروازه، کم دقتی و البته درخشش دروازه بان الوحده مانع از گلزنی او شد. ستاره پرتغالی بعد از به صدا در آمدن سوت پایان در حالی که به شدت عصبانی بود زمین بازی را ترک کرد. مکالمه نه چند دوستانه او با اعضای کادرفنی بازتاب گسترده ای در رسانه ها و شبکه های اجتماعی داشت.

فریاد رونالدو بر سر کادر فنی النصر!

این اتفاق در حالی رخ داد که ستاره پرتغالی اخیرا از خطر محرومیت و حتی اخراج از لیگ عربستان جان سالم به در برد. پس از حرکت خشن رونالدو به روی گوستاوو کوئیار، گفته می‌شد که این بازیکن پرتغالی احتمالا با محرومیت روبه‌رو می‌شود. حرکت زشت رونالدو پس از پایان بازی که برابر هواداران الهلال انجام داد نیز پرونده او را سنگین‌تر کرد اما کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان در این مرحله محرومیتی برای کاپیتان النصر در نظر نگرفت تا او مقابل الوحد به میدان برود.

در ویدیویی که از لحظات پس از سوت پایان بازی الوحده-النصر ثبت شده رونالدو با عصبانیت و در حالی که زیر لب غر می زند عرض زمین را طی کرده و به خط طولی در مرکز زمین می رسد. او در این حین با اعضای کادر فنی تیمش مواجه شده و در اقدامی عجیب برای لحظاتی متوقف شد، با صدای داد کشیده و بابت موضوعی نامشخص آنها را به باد انتقاد گرفت. مربیان النصر ترجیح دادند در این لحظات فقط نظاره گر اعتراض رونالدو باشند و پاسخی به او ندهند. ستاره پرتغالی هم بعد از لحظاتی رضایت داد و صحنه را به مقصد رختکن ترک کرد.

فریاد رونالدو بر سر کادر فنی النصر!
فریاد رونالدو بر سر کادر فنی النصر!
فریاد رونالدو بر سر کادر فنی النصر!
فریاد رونالدو بر سر کادر فنی النصر!
فریاد رونالدو بر سر کادر فنی النصر!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج